Mikey cool6 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) heey, ik speel Lost Planet online demo (extreme condition) op de PS3, ik vind het heel leuk spel, ookal is het een demo het is een spel waarme je online op andere mensen gaat schieten en daarme valt punten te verdienen, ook kan je punten verdienen door van die paaltjes te activeren (waarmee je radar het ook doet) maar weet iemand misschien iets over het volledige spel? hij lijkt mij wel heel gaaf, maar ik weet er alleen helemaal niks van Bewerkt: 20 april 2008 door Mikey cool6 Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 afgelopen week zag ik hem in de media markt liggen, €40,- op de achterkant las ik dat er ook single player is enzo... maar ik weet genoeg en wat mij beterft kan hier een slotje op Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 1:dubbel post:/ 2:verkeerde forum 3:sorrt ik ken het spel niet,is het een leuke? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 1:dubbel post:/2:verkeerde forum 3:sorrt ik ken het spel niet,is het een leuke? Helemaal geen verkeerde forum het staat op Online games Lost planet is ook een online game. En ik zag hem bij de free record shop voor 60-50 euro. (weet er niks vanaf) Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 1:dubbel post:/2:verkeerde forum 3:sorrt ik ken het spel niet,is het een leuke? Helemaal geen verkeerde forum het staat op Online games Lost planet is ook een online game. En ik zag hem bij de free record shop voor 60-50 euro. (weet er niks vanaf) oja sorry dacht dat dit nog een ander game sub-forum was:P maar wat voor soort spel is het dan? Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 in de online demo moet je elkaar dood schieten met verschillende wapens ook kan je in grote robots stappen om ook mee te schieten enzo als je een PS3 hebt kan je de demo gratis downloaden in de playstation store Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.