jeffreyaerox Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zoals de titel luid heb ik twee vragen: Is het zo dat Nederlandse game sites de GTA IV review's om 29april op 0:00 s'nachts op de website zetten of gewoon in de loop van de dag ?? En ik heb gelezen dat er een paar kleine pop-up's en framerate probleempjes inzitten maar dat het niet storend is! Zou Rockstar dit nog gaan verhelpen met een patch of iets dergelijks ?? Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 die pop-up en frame-rate probleempjes waren geruchten. was niet echt bevestigd. maar als het wel zo is dan komt er vast wel een keer een patch. dat van die reviews weet ik niet maar in de loop van de dag komen er wel steeds meer denk ik Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Nou, die ene paar framedrops zal ook niet storend zijn, behalve als het zo erg is als bij PES 2008 Online Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Nou, die ene paar framedrops zal ook niet storend zijn, behalve als het zo erg is als bij PES 2008 Online Ja oke, zolang het maar niet zo is zoals in gta sa dat je achter je kijk en weer voor je en dat je dan opeens een 2 auto's ziet staan !! daar erger ik me echt aan?! Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Het zal allemaal mee van met die pop-ups:P Anders kunnen ze inderdaad altijd nog een patch uitbrengen. Maar we zulle het wel allemaal wel zien! Groetjes, MGT. Reageren
pim87 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik dacht dat het installeren als je het voor de eerste keer speelt daar een patch voor was. Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Nou, die ene paar framedrops zal ook niet storend zijn, behalve als het zo erg is als bij PES 2008 Online Ja oke, zolang het maar niet zo is zoals in gta sa dat je achter je kijk en weer voor je en dat je dan opeens een 2 auto's ziet staan !! daar erger ik me echt aan?! zo erg zou het lang niet zijn. ze hebben niet voor niks een nieuwe engine gebouwd lijkt me. ik denk dat ze gewoon bedoelen dat er af en toen eens een boom verschijnt ofzo Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Misschien valt het ook nog wel mee, omdat ik denk dat de makers van GTA IV niet een game uitbrengen die veel popup's heeft en framerate drops. En de game is ook al een half jaar uitgesteld. Maar dat kwam volgens mij voornamelijk door de multiplayer?? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 dat lijkt me nou echt k*t. Dat is net zo erg als in 2 seconden een auto achter je!! Greetzzz -GoldWing- Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 dat lijkt me nou echt k*t.Dat is net zo erg als in 2 seconden een auto achter je!! Greetzzz -GoldWing- Inderdaad, dat was heel irritant. Kijk je bij de brug, 2 seconden later staat er een auto achter je. Dat is echt heel onrealistisch. Maar dat is bij IV niet meer(hoop ik ) Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Is dat in GTA IV niet meer? Ik denk dat ze zulke dingen niet uit een game kunnen halen? Maarja hopen dat die onzin er in elk geval uit is dan word een game zoiezo beter ! Reageren
Giozio Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Ik ga mijn geen zorgen maken over GTA IV, het word gewoon een top spel. GR Giozio Bewerkt: 20 april 2008 door Giozio Reageren
pim87 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) @ Hierboven: Inderdaad, ze hebben het echt wel goed uitgewerkt hoor, ga me niet druk maken en volgende week dinsdag gewoon lekker gamen @ mod's : zouden jullie de dubbelpost hieronder van mij kunnen verwijderen a.u.b Bewerkt: 20 april 2008 door pim87 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zoals de titel luid heb ik twee vragen:Is het zo dat Nederlandse game sites de GTA IV review's om 29april op 0:00 s'nachts op de website zetten of gewoon in de loop van de dag ?? En ik heb gelezen dat er een paar kleine pop-up's en framerate probleempjes inzitten maar dat het niet storend is! Zou Rockstar dit nog gaan verhelpen met een patch of iets dergelijks ?? OP 25 APRIL STAAT ER EEN REVIEUW IN DE PU! Reageren
Biocount Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Waarom je hier druk om maken nu al? Je kan ook plat gereden worden als je net gta4 gekocht hebt.. Dan heb je je voor niks druk lopen maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.