Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Alweer : Rate's en Comment's? Reageren
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 De achtergrond is mooi. Maar misschien is je render iets te veel ingeblend??? 8,5/10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Iemand anders verder? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik rate hem maar al te graag voor je, ik kan hem alleen niet zien. Het bekende witte vierkant met het rode kruisje komt ervoor in de plaats. Ook leuk hoor, maar dan wordt het zo'n eentonige rate... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik rate hem maar al te graag voor je, ik kan hem alleen niet zien. Het bekende witte vierkant met het rode kruisje komt ervoor in de plaats. Ook leuk hoor, maar dan wordt het zo'n eentonige rate... Dan ligt het dus niet aan mijn computer, ik heb er ook last van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.