TheGuardian Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Enorm handige functie Via de Wikigta functie zouden er in principe niet zo veel topics meer moeten zijn met vragen als ze tenminste de zoekfunctie gebruiken. Wikigta bestaat namelijk boordevol uit informatie over alle GTA series. Keep up the good work Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Inderdaad een handige functie die velen mensen hierzo zullen gebruiken ! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Handige toevoeging! Het forum wordt steeds beter! Reageren
js007 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 dat is handig en slim bedacht Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Had het al gezien, erg handig. Daarnaast, dit zag ik ergens, was er een extra vakje onderaan een onderwerp/forum om te zoeken op de posts van een gebruiker? Ik zag dit ergens, maar nu kan ik het nergens meer vinden.. Ik zag het net ook in het corporationverkiezing forum. Zal dit binnenkort ook overal op het forum komen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Erg handig Mooie toevoeging aan het forum systeem. Dit brengt het forum en de Wiki nog dichter bij elkaar. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Erg leuke toevoeging voor het forum. Zo kan je nu iets veel sneller zoeken. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Goed werk admins, een stuk makkelijker. Hoef je niet de hele tijd nieuw tabblad te openen, mijn complimenten. Ik denk toch van wel. Als je wat opzoekt via het forum zal het niet openen in een nieuwe pagina. Je zal via het forum gelijk doorgeschakeld worden naar WikiGTA... Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Okay thanks for informatie Maar deze boven me snapt het helemaal. Bewerkt: 22 april 2008 door NlCK Reageren
Miek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 8 april 2014 door Miek Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Heele goeie toepassing, mijn complumenten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik had een vraag / verzoek of de zoekresultaten bij het zoeken op wikigta vanuit het forum in een nieuw venster / tabblad kan komen. Nu wordt het in hetzelfde tabblad geopend en soms is het wel handig om het forum en de zoekresultaten naast elkaar te hebben staan. Reageren
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Goed plan en mooi uitgevoerd. Toch vind ik 't leuker om zellf even te snuffelen op WikiGTA :$ Reageren
Joriz Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik had een vraag / verzoek of de zoekresultaten bij het zoeken op wikigta vanuit het forum in een nieuw venster / tabblad kan komen. Hier zal ik naar gaan kijken. Het is inderdaad handig als je dan ook nog op het forum blijft. De komende tijd zal ik nog wel meer zoekfuncties verbeteren dat een soort met http://search.wikigta.org ook op deze website ingebouwd komt waardoor je hier ook kan zoeken op NL WikiGTA en/of EN WikiGTA en/of dit forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.