WAR? Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 IK HEB MET SERVER CONFIG EEN SERVER GEMAAKT. aLLEEN, ER KAN NIEMAND ANDERS IN KOMEN! IK VERMOED DAT HET AAN DE FIREWALL LIGT, ALLEEN IK DURF EM NIET UIT TE ZETTEN. wEET IEMAND EEN ANDERE OPLOSSING? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Het enige dat ik zie is dat je Caps lock aan staat <_< Mischien is het slim om aan je vrienden te vragen om met het goede IP connectie te maken. Dus niet met 10.0.0.127 maar het ip wat staat bij www.watismijnip.nl Ook is een tip om gewoon op een 100 mbit server te gaan spelen. Op een server met ADSL van de Wanadoo kunnen er meestal maar 3 spelers bij en dan gaat het spel zwaar laggen. Jouw Upload is 0,25 Mbit en die van een 100 Mbit server dus 100 Mbit. Betekend dus een 400 keer zo goede verbinding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WAR? Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 srry voor de capslock, maar mijn vrienden hebben al een paar keer geprobeerd met mijn server te connecten, maar dan stond er zoiets van``disconnected, connection timed out`` ik heb et ook al met mn eigen ip geprobeerd, maar geen resultaat zou het mssn ook aan me modem liggen? (et is een speedtouch) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.