Bossinkje Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Hey,, Is er ook een Carspawner voor Vice City..?? En zoja,waar kan ik die downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Ja zeker die is er. Heb je zeker nodig voor de Sunshine garage? Ik vroeg dat ergens ook, dit kreeg ik als antwoord: Je kan ook -->DEZE<-- trainer downloaden, de trainer bevat onderstaande dingen: * Alle cheats van de game zelf * Oneindige health/armor/ammo * Stop de tijdklok van missies * Spawm de beste auto's naast je voeten (Hunter en andere) * Jetpackfunctie waarmee je oneindig hoog en dwars door gebouwen kunt gaan * Draai auto weer op wielen / deuren op slot / gepantserde auto / repareer auto * Teleporter * Verander skin in andere modellen uit Vice City, o.a. Candy Suxxx * In-game screenshots maken Bewerkt: 20 april 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Ja zeker die is er. Heb je zeker nodig voor de Sunshine garage? Ik vroeg dat ergens ook, dit kreeg ik als antwoord:Je kan ook -->DEZE<-- trainer downloaden, de trainer bevat onderstaande dingen: * Alle cheats van de game zelf * Oneindige health/armor/ammo * Stop de tijdklok van missies * Spawm de beste auto's naast je voeten (Hunter en andere) * Jetpackfunctie waarmee je oneindig hoog en dwars door gebouwen kunt gaan * Draai auto weer op wielen / deuren op slot / gepantserde auto / repareer auto * Teleporter * Verander skin in andere modellen uit Vice City, o.a. Candy Suxxx * In-game screenshots maken ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Waarom zou ik hem voor de Sunshine Auto's nodig hebben dan.?? Heb Vice City al 100% uitgespeeld En in welke map moet ik de trainer zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Ja zeker die is er. Heb je zeker nodig voor de Sunshine garage? Ik vroeg dat ergens ook, dit kreeg ik als antwoord: Je kan ook -->DEZE<-- trainer downloaden, de trainer bevat onderstaande dingen: * Alle cheats van de game zelf * Oneindige health/armor/ammo * Stop de tijdklok van missies * Spawm de beste auto's naast je voeten (Hunter en andere) * Jetpackfunctie waarmee je oneindig hoog en dwars door gebouwen kunt gaan * Draai auto weer op wielen / deuren op slot / gepantserde auto / repareer auto * Teleporter * Verander skin in andere modellen uit Vice City, o.a. Candy Suxxx * In-game screenshots maken Waarom zou ik hem voor de Sunshine Auto's nodig hebben dan.?? Heb Vice City al 100% uitgespeeld En in welke map moet ik de trainer zetten? De meeste hebben de carspawner nodig omdat ze sommige auto´s niet kunnen vinden, en hoe kan ik nou ruiken of je VC 100% hebt uitgespeeld? Maar waar je hem moet zetten weet ik niet, daar heeft iemand anders wel verstand van. Bewerkt: 20 april 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Ja zeker die is er. Heb je zeker nodig voor de Sunshine garage? Ik vroeg dat ergens ook, dit kreeg ik als antwoord:Je kan ook -->DEZE<-- trainer downloaden, de trainer bevat onderstaande dingen: * Alle cheats van de game zelf * Oneindige health/armor/ammo * Stop de tijdklok van missies * Spawm de beste auto's naast je voeten (Hunter en andere) * Jetpackfunctie waarmee je oneindig hoog en dwars door gebouwen kunt gaan * Draai auto weer op wielen / deuren op slot / gepantserde auto / repareer auto * Teleporter * Verander skin in andere modellen uit Vice City, o.a. Candy Suxxx * In-game screenshots maken ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Waarom zou ik hem voor de Sunshine Auto's nodig hebben dan.?? Heb Vice City al 100% uitgespeeld En in welke map moet ik de trainer zetten? De meeste heb de carspawner nodig omdat ze sommige auto´s niet kunnen vinden, en hoe kan ik nou ruiken of je VC 100% hebt uitgespeeld? Maar waar je hem moet zetten weet ik niet, daar heeft iemand anders wel verstand van. Oke,maar ik zei het alleen maar, dat ik VC 100% uit heb gespeeld.. Tuurlijk kun jij dat niet ruiken :puh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2008 oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? Bewerkt: 23 april 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2008 oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? ben je blind? ik zei je moet hem in je vice city map plaatsen waar ook alle andere mappen zitten. en ik kan wel goed goed typen maar ik zit op een packard bell laptop en ik duk sachtjes op toetsen en dat moet hiermee keihard om et zomaar te zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2008 oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? ben je blind? ik zei je moet hem in je vice city map plaatsen waar ook alle andere mappen zitten. en ik kan wel goed goed typen maar ik zit op een packard bell laptop en ik duk sachtjes op toetsen en dat moet hiermee keihard om et zomaar te zeggen Dan druk je toch wat harder? En bedoel je de Vice City User Files? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? ben je blind? ik zei je moet hem in je vice city map plaatsen waar ook alle andere mappen zitten. en ik kan wel goed goed typen maar ik zit op een packard bell laptop en ik duk sachtjes op toetsen en dat moet hiermee keihard om et zomaar te zeggen Dan druk je toch wat harder? En bedoel je de en je zelf bossinkje Vice City User Files? nope je vc map waar de game etc in ziten je img file etc verder help ik je niet want in mijn topic doe je ook niet aardig met je ikke ook je liegt[/quote Bewerkt: 25 april 2008 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2008 sorry bossinkje ik help je weer ik zeg dat je je excusia aangeboden hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2008 oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? ben je blind? ik zei je moet hem in je vice city map plaatsen waar ook alle andere mappen zitten. en ik kan wel goed goed typen maar ik zit op een packard bell laptop en ik duk sachtjes op toetsen en dat moet hiermee keihard om et zomaar te zeggen Dan druk je toch wat harder? En bedoel je de en je zelf bossinkje Vice City User Files? nope je vc map waar de game etc in ziten je img file etc verder help ik je niet want in mijn topic doe je ook niet aardig met je ikke ook je liegt Maar die game enzo zitten toch in de User Files? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? ben je blind? ik zei je moet hem in je vice city map plaatsen waar ook alle andere mappen zitten. en ik kan wel goed goed typen maar ik zit op een packard bell laptop en ik duk sachtjes op toetsen en dat moet hiermee keihard om et zomaar te zeggen Dan druk je toch wat harder? En bedoel je de en je zelf bossinkje Vice City User Files? nope je vc map waar de game etc in ziten je img file etc verder help ik je niet want in mijn topic doe je ook niet aardig met je ikke ook je liegt Maar die game enzo zitten toch in de User Files? nee eigenlijk niet bij mij zitten ze in hdd:© program files rockstargames gta: vice city en daar moet je em dus en ik geef je een tip download spoochdemo dat heb ik ook en je kan dan auto's spawnen op de ID's van de autos ik weet niet waar hij gedownload is maar ik heb hem welVC___Spoosh.rar ik heb hem hier voor je het is een winrar file. en omdet je zo aardig bent geef ik je dit:1990_Lamborghini_Countach.rar111_focus.zip[a ttachment=31015:CarEd1.4.zip]img.zip hier zijn de focus die je ook in downloads van me kan krijgen . de lamborghini countash. een car editor om je auto's aan alle kanten te veranderen plus een img tool CarEd1.4.zip Bewerkt: 25 april 2008 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 Claud, er hebben nou al heel wat mensen wat van gezegt: GA NOU EENS NORMAAL MET PUNTEN, KOMMA´S ENZOVOORT TYPEN! Dan begrijpen mensen je veel beter, Dan kun jij beter mensen helpen, en je kunt beter geholpen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 oke je download de ut ultimate trainer dus deze ut moet je plaatsen in je vc map gewoon waar je spel zit je data etc gewoon die map je zet de trainer aan en doet start vice en hopla je hebt j hele trainer Ok,daar snap ik dus niks van Kun je niet normaal typen? ben je blind? ik zei je moet hem in je vice city map plaatsen waar ook alle andere mappen zitten. en ik kan wel goed goed typen maar ik zit op een packard bell laptop en ik duk sachtjes op toetsen en dat moet hiermee keihard om et zomaar te zeggen Dan druk je toch wat harder? En bedoel je de en je zelf bossinkje Vice City User Files? nope je vc map waar de game etc in ziten je img file etc verder help ik je niet want in mijn topic doe je ook niet aardig met je ikke ook je liegt Maar die game enzo zitten toch in de User Files? nee eigenlijk niet bij mij zitten ze in hdd:© program files rockstargames gta: vice city en daar moet je em dus en ik geef je een tip download spoochdemo dat heb ik ook en je kan dan auto's spawnen op de ID's van de autos ik weet niet waar hij gedownload is maar ik heb hem welVC___Spoosh.rar ik heb hem hier voor je het is een winrar file. en omdet je zo aardig bent geef ik je dit:1990_Lamborghini_Countach.rar111_focus.zip[a ttachment=31015:CarEd1.4.zip]img.zip hier zijn de focus die je ook in downloads van me kan krijgen . de lamborghini countash. een car editor om je auto's aan alle kanten te veranderen plus een img tool Bedankt,maar die Lambo hoef ik niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.