Flashingdemon666 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Claud, er hebben nou al heel wat mensen wat van gezegt:GA NOU EENS NORMAAL MET PUNTEN, KOMMA´S ENZOVOORT TYPEN! Dan begrijpen mensen je veel beter, Dan kun jij beter mensen helpen, en je kunt beter geholpen worden. Ik ben het voledig met Tieess eens. Leer eens normaal typen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Daar sta ik ook helemaal achter, ik vind dat een jongen van 12 dat moet kunnen, wat vind je zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2008 Daar sta ik ook helemaal achter, ik vind dat een jongen van 12 dat moet kunnen, wat vind je zelf? Ja,dat lijkt me wel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
muffin95 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 heey klein vraagje weet een van jullie ook een car spawner die echt alle auto's heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.