studio dewolf Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Gisteren verscheen op de site van de Engelse supermarkt Tesco dat zij GTA IV al vanaf 25 april zouden gaan verkopen. Een Poolse website is Tesco gevolgd en heeft voor de release ook een datum van volgende week vrijdag genoteerd. Tesco heeft inmiddels de release-datum gecorrigeerd naar 29 april met het bericht dat het ''een typo betrof''. Juist ja. De Poolse website heeft echter nog niets veranderd en schijnt er nog steeds van overtuigd te zijn dat GTA IV vanaf 25 april in Polen verschijnt. Hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk, maar voor nu lijkt het erop dat de Polen al vanaf aankomende vrijdag met Nico aan de slag kunnen, een aantal dagen voor de rest van de wereld. http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/pole...ril_aan_gta_iv/ Reageren
Alchemy Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Gisteren verscheen op de site van de Engelse supermarkt Tesco dat zij GTA IV al vanaf 25 april zouden gaan verkopen. Een Poolse website is Tesco gevolgd en heeft voor de release ook een datum van volgende week vrijdag genoteerd. Tesco heeft inmiddels de release-datum gecorrigeerd naar 29 april met het bericht dat het ''een typo betrof''. Juist ja. De Poolse website heeft echter nog niets veranderd en schijnt er nog steeds van overtuigd te zijn dat GTA IV vanaf 25 april in Polen verschijnt. Hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk, maar voor nu lijkt het erop dat de Polen al vanaf aankomende vrijdag met Nico aan de slag kunnen, een aantal dagen voor de rest van de wereld. http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/pole...ril_aan_gta_iv/ Aha dan kunnen we nog voor de 29e illegale versies downloaden in de vorm van torrents. want leer mij die polen kennen Maar het zal wel een HOAX zijn.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Aaaaah, Het wordt steeds oneerlijker. Ik vind echt flauw dat nu Polen weer het spel bijna heeft Reageren
aeroxthm Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 leuk voor polen. is niet erg in polen kan toch niemand een ps3 of x-kist 360 betalen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Ze bedoelen vast de illegale-versie. Bewerkt: 20 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 op naar polen dan maar:P Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Als dit echt zo is, is het niet echt eerlijk tegeover de andere landen. Zit je op youtube te surfen kom je allemaal in-game footage tegen van alle polen. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 En geen boete? Jaloers....Ciao Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Boeien, als je het niet leuk vind ga dan in Polen wonen ofzo. Ik wacht maar 4 dagjes extra, het is toch nog geen vakantie voor mij dan. Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Wat zijn dat nou voor uitspraken, dat die mensen een console of het zelf spel niet kunnen betalen? Komt in mijn ogen wat min-achtig over, sorry dat ik het zeg. Polen is niet meer zo arm als vroeger. Ook in Nederland zulle gezinnen die nét rond kunnen komen, dus laat staan een console met de game gta iv erbij. Groetjes, MGT. Bewerkt: 20 april 2008 door MrGrandtheftauto Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Oh kom op, dat zal echt niet waar zijn. En al is het wel zo, boeie, het zijn maar 4 dagen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Aha dan kunnen we nog voor de 29e illegale versies downloaden in de vorm van torrents. want leer mij die polen kennen Maar het zal wel een HOAX zijn.. Maar als zon pool het upload, dat duurt het nog steeds 4 dagen tot hij eindelijk met zen poolse verbinding het hele spel heeft geupload.. (en dan is het al 29 april) Maar ookal zou het niet 4 dagen van te voren uit komen in polen, er zijn altijd mensen die het spel een aantal dagen van te voren weten te krijgen en het op internet zetten... Bewerkt: 20 april 2008 door Gta-killer Reageren
IronBullet Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Is wel oneerlijk maar dan kunnen wij wel mooi allemaal gameplay trailers en screenshots zien. Reageren
aeroxthm Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ze hebben in polen niet eens stroom laat staan internet (grapje) Reageren
pim87 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Of het is gewoon een grote fout van dat Poolse bedrijf, zou wel raar zijn ookal zou het daar als enigste land eerder verkocht mogen worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.