Jump to content

Polen al vanaf 25 april aan GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

4 dagen wachten is toch niet zo heel erg...., ja, ik heb heb ook het liefst zo snel mogelijk, maar ik lig er niet van wakker..

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• aeroxthm

6

• Von-Helsing

4

• pim87

4

• snowguard3

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

De meeste polen werken hier maar een half jaar en gaan dat andere halve jaar weer

terug om daarna weer een half jaar te werken ;)

Geplaatst:

Stelletje watjes, kom op man. De wereld bestaat niet alleen uit GTA IV. Wat boeit jou het nou dat de polen al kunnen spelen en jij niet. Dit vind ik echt een beetje overdreven, we hebben het nog wel over een computerspelletje hé. De wereld vergaat niet!

Geplaatst: (bewerkt)
Stelletje watjes, kom op man. De wereld bestaat niet alleen uit GTA IV. Wat boeit jou het nou dat de polen al kunnen spelen en jij niet. Dit vind ik echt een beetje overdreven, we hebben het nog wel over een computerspelletje hé. De wereld vergaat niet!

niet????

das balen..;)

dat de wereld niet vergaat he ;)[/font]

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:
Aha dan kunnen we nog voor de 29e illegale versies downloaden in de vorm van torrents. want leer mij die polen kennen ;)

Maar het zal wel een HOAX zijn..

Maar als zon pool het upload, dat duurt het nog steeds 4 dagen tot hij eindelijk met zen poolse verbinding het hele spel heeft geupload.. (en dan is het al 29 april)

Maar ookal zou het niet 4 dagen van te voren uit komen in polen, er zijn altijd mensen die het spel een aantal dagen van te voren weten te krijgen en het op internet zetten...

Er bestaat ook zo iets als nieuwsgroepen, maar ik denk dat het gewoon een fout is, ze willen niet zo grootte boette betalen.

Geplaatst:
Ok dan gaat iedereen ff naar polen voor een spel dat toch 4 dagen later in de winkels liggen

Ben bang dat je dan ook een Poolse versie krijgt. En dat is nogal.. Nou ja. Jullie weten wel wat ik bedoel.

Ciao :cya:

Ok dan gaat iedereen ff naar polen voor een spel dat toch 4 dagen later in de winkels liggen

Ben bang dat je dan ook een Poolse versie krijgt. En dat is nogal.. Nou ja. Jullie weten wel wat ik bedoel.

dan kopen ze toch maar een poolse ps3/360 erbij :)

sorry dubbele post :S

Bewerkt: door snowguard3

dan kopen ze toch maar een poolse ps3/360 erbij als hij niet werkt op een NL ps3/260 :)

Bewerkt: door snowguard3
Geplaatst:

dan kopen ze toch maar een poolse ps3/360 erbij als hij niet werkt op een NL ps3/260 :)

Ja maar dan blijft de Poolse taal toch nog steeds staan! Denk eens ff na :Y

Geplaatst:
Wat zijn dat nou voor uitspraken, dat die mensen een console of het zelf spel niet kunnen betalen?

Komt in mijn ogen wat min-achtig over, sorry dat ik het zeg. Polen is niet meer zo arm als vroeger.

Ook in Nederland zulle gezinnen die nét rond kunnen komen, dus laat staan een console met de game

gta iv erbij.

Groetjes,

MGT. :cya:

Polen is ietsje armer dan tsechie en dar zijn de illagatie cijfers 98 procent dacht ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...