Jump to content

Polen al vanaf 25 april aan GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk is dit gewoon een gerucht, en krijgen de polen de game ook gewoon op de 29ste.

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• aeroxthm

6

• Von-Helsing

4

• pim87

4

• snowguard3

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

nou boeiend dan download hem toch gewoon :S wat boeit 1 van jullie nou de inkomsten van rockstar je moet meer aan jezelf denken :) scheelt je 60 euro nou en als je rookt 12 pakke peuke bijvoorbeeld of paar kratte bier

Geplaatst:

boeit me geen ene reet.. ik krijg m ook pas 2 of 4 dagen na de release omdat k op vakantie ben.. t gaat erom dat ik m zelf kan en ga spelen niet wat die miljonairs daar in polen doen..

Geplaatst:

Ik hoop dat het zo is!

Ken een aantal Poolse Polen (die niet in Nederland werken ofzo dus), geweldige mensen en die gun ik het graag :dans:

Geplaatst:
Stelletje watjes, kom op man.

Jij hebt makkelijk praten, jij weet niet hoe diep dit zit. Polen zijn de Marokkanen van de 21e eeuw. Ze pikken onze banen, ze pikken onze Leo Beenhakker, en ze pikken ons GTA IV.

Geplaatst:

Bij ons in limburg ligt hij ookal in de winkel!!! Ik heb hem net gekocht zeg. Soooow wat een game zeg!

Ik ga zo de filmpjes op Youtube zetten.

Ok. Wie geloofde dit? Ik denk dat het lulkoek is dat Polen het eerder mag verkopen.

Dus Polen. wacht maar lekker tot 4/29/08

Ciao :cya:

Geplaatst:
oneerlijk tegenover anderen. Zo hebben anderen minder kans de game het snelst uit te spelen

het is ook echt een ramp als je het niet als eerste uit speelt :duh:

Geplaatst:
oneerlijk tegenover anderen. Zo hebben anderen minder kans de game het snelst uit te spelen

Geplaatst:

Geplaatst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...