Jump to content

Polen al vanaf 25 april aan GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
oneerlijk tegenover anderen. Zo hebben anderen minder kans de game het snelst uit te spelen

het is ook echt een ramp als je het niet als eerste uit speelt :duh:

jah na 1x wisten we het ook al hoor :D ....

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• aeroxthm

6

• Von-Helsing

4

• pim87

4

• snowguard3

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Wat een flauwekul... R* heeft zelf gezegd dat de release datum wereldwijd 29 april is. Voor zover ik weet ligt Polen binnen het bereik van 'wereldwijd', en dus zullen ook de Polen pas vanaf 29 april GTA IV kunnen kopen.

Geplaatst:

Het slaat helemaal nergens op. 29 april is 29 april en geen dag eerder. Ik weet niet op R* ervan afweet maar als je als verkoper IV eerder dan de 29e verkoopt heb je een heel groot probleem.

Geplaatst:
Wat een flauwekul... R* heeft zelf gezegd dat de release datum wereldwijd 29 april is. Voor zover ik weet ligt Polen binnen het bereik van 'wereldwijd', en dus zullen ook de Polen pas vanaf 29 april GTA IV kunnen kopen.

je weet maar nooit

Geplaatst: (bewerkt)
je weet maar nooit

Als ze in Polen het spel eerder uitbrengen, overtreden Poolse winkels wereldwijde handelswetten, en worden ze gigantisch aangeklaagd door Take 2, dus verwacht maar niet dat zij het eerder krijgen. De kans is trouwens erg groot dat de spellen niet in de winkels zijn, maar pas in een groot opslaghuis ofzo, klaar voor transport.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ik geloof hier eingelijk niks van, ik weet zeker dat dat spel daar op 29 april verschijnd.

boeit me ook niet zo veel , ik krijg hem gewoon 29 april , als iemand anders hem eerder krijg , nou hij blij . 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...