samin00 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 hee iedereen ik vroeg me af welke console het meest hardware problemen heeft zoals de ring of death (ik weet nie zeker of dit hardware of software is) dat wil ik erg graag horen en oja ik hoor de mods al praten: dit leidt uit op een cosole war dus hier komt een op maja ik hoor ook al andere mensen praten: hoef je toch geen topic over aan te maken Reageren
L-Yah Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 hee iedereen ik vroeg me af welke console het meest hardware problemen heeft zoals de ring of death (ik weet nie zeker of dit hardware of software is) dat wil ik erg graag horen en oja ik hoor de mods al praten: dit leidt uit op een cosole war dus hier komt een op maja ik hoor ook al andere mensen praten: hoef je toch geen topic over aan te maken Nou als je die stemmetjes in je hoofd al hoort, waarom doe je het dan toch? Anyway, de PS3 heeft alleen problemen met de laser van de bluray speler, voor de rest niets. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Dan maak dit topic ook niet en "Persoonlijk Bericht" iemand even met die vraag. Ciao Reageren
samin00 Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 hee iedereen ik vroeg me af welke console het meest hardware problemen heeft zoals de ring of death (ik weet nie zeker of dit hardware of software is) dat wil ik erg graag horen en oja ik hoor de mods al praten: dit leidt uit op een cosole war dus hier komt een op maja ik hoor ook al andere mensen praten: hoef je toch geen topic over aan te maken Nou als je die stemmetjes in je hoofd al hoort, waarom doe je het dan toch? Anyway, de PS3 heeft alleen problemen met de laser van de bluray speler, voor de rest niets. wat is er dan met de laser ?? Reageren
nljesse Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 hee iedereen ik vroeg me af welke console het meest hardware problemen heeft zoals de ring of death (ik weet nie zeker of dit hardware of software is) dat wil ik erg graag horen en oja ik hoor de mods al praten: dit leidt uit op een cosole war dus hier komt een op maja ik hoor ook al andere mensen praten: hoef je toch geen topic over aan te maken Nou als je die stemmetjes in je hoofd al hoort, waarom doe je het dan toch? Anyway, de PS3 heeft alleen problemen met de laser van de bluray speler, voor de rest niets. wat is er dan met de laser ?? dat hij de schijf niet meer leest maar dat is een veel komende fout Reageren
pim87 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Heb daar eigenlijk nog niemand over gehoord dat hij een schijfje niet meer leest, en met mijn PS2 ook nooit ergens last van gehad eigenlijk. Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ik heb daar ook nog niemand over gehoord. wel mensen met een 360 die krassen maakt of een RROD heeft. 1 persoon die ik ken heeft gister zijn 8ste (!) 360 binnen gekregen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.