IronBullet Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Jullie zeggen dat je eigenlijk wel een headset moet hebben voor in de clan, dus weten jullie wat een goeie niet te dure headset is?? Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Wanneer je in een clan gaat is het vaak handig om een headset te hebben, zo kan je via de playstation 3 op een snelle en makkelijke manier met elkaar communiceren. Het slimste om aan een redelijk goed headset te komen is het spel Warhawk in de winkel te kopen voor een 60 euro. Bij dit spel krijg je namelijk een Jabra-headset meegeleverd. Mocht je dit spel niet willen/heb je hem al dan kan je er natuurlijk altijd een los kopen. De prijs is erg verschillend en het ligt compleet aan je eigen wens. Vind je het niet heel belangrijk dan ben je voor 30 euro klaar. Wil je echt voor kwaliteit zal je toch wel 100+ Euro neer moeten leggen. Overigens kunnen zover ik weet (bijna) alle USB- en Bluetooth-headsets aangesloten worden op de PS3. Jabra staat erom bekend goede kwaliteit te leveren. Reageren
T@rget Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Overigens kunnen zover ik weet (bijna) alle USB- en Bluetooth-headsets aangesloten worden op de PS3. Jabra staat erom bekend goede kwaliteit te leveren. Hoe da's chill, Ik heb zelf geen PS3... maar als je een USB-headset wilt nemen kun je het besten eentje van Logitech nemen, die zijn altijd vet goed en zitten rond de €45,- die van mij gaat nu al heel lang mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.