{n}hunter Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) hoi gasten zou iemand myn vraag kunne beantwoorden? vraag: ik wil graag auto,s in de vc wereld plaatsen (geparkeerde) maar k zou nie weeten hoe! iemand help! PLZ :dankje!: ps: kyk ook ff naar myn forum en posten!!!!!!!!! je moet je wel eerst ff registreere link:www.***.com [EDIT door Lantyz: Link verwijderd. Geen reclame op het forum svp.] Bewerkt: 9 februari 2005 door Lantyz Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Voor modding vragen hebben wij het modding-hulp-forum. Ik verplaats het even. --topic moved-- Reageren
Ken-D Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ik denk dat je het liever ook zelf even wilt uitzoeken. http://www.gtamodding.gtagames.nl/ Dan Tutorials-Mission Coding en dan Wagens in VC plaatsen. Veel succes. Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 of je gaat naar de gtagames.nl download database, en download daar mijn savefile editor voor VC. Daarmee kun je extra geparkeerde auto's plaatsen, zonder de main.scm te veranderen. Je kunt dus verdergaan met je spel, waar je was..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.