mattetoet Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 zou je zoals in de andere gta's ook stadsdelen moeten vrijspelen of niet ? Reageren
Biocount Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 zou je zoals in de andere gta's ook stadsdelen moeten vrijspelen of niet ? Ja. Reageren
mattetoet Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 waar kan ik hierover meer info vinden ? Reageren
Biocount Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Zoek optie gebruiken op het forum. Daar kan je redelijk veel mee vinden of anders gewoon google. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) GTAIV bestaat inderdaad uit stadsdelen, je kunt ze hier vinden. Welliswaar staat op onze walktrough (nog) niets over het vrijspelen van de stadsdelen, alhoewel we hier m.b.t. de vorige delen van GTA wel gewoon vanuit gaan. Tevens heb ik in het feitentopic nog gezocht, maar het staat hier (indien ik goed heb gezocht) ook niet bij. Vooralsnog gaan we er dus wel weer gewoon vanuit dat alle boroughs gewoon moeten worden vrijgespeeld. Het is alleen nog niet bevestigd door Rockstar. In dit topic wordt er al een tijdje over dit onderwerp gediscussieerd. Misschien dat ze daar al wat verder gevordert zijn over de mogelijkheden wél of niet afgesloten. Bewerkt: 21 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Giozio Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Volgens mij moet je de stadsdelen vrij spelen. Ik dacht dat ik dat nog niet zo heel lang geleden ergens gelezen heb. GR Giozio Nog maar 8 dagen spannend Reageren
LangeDraak Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Zoals het elke GTA tot nu toe moest zal het nu ook moeten Reageren
Dvt Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ja je moet deze vrij spelen, vanaf het begin zijn alleen Broker en Dukes vrij met als reden dat er in de andere gebieden terroristen gevaar is. Bewerkt: 21 april 2008 door Dvt Reageren
L-Yah Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ja, je moet elk stadsdeel vrijspelen door missies te voltooien, in multiplayer kan je al wel in de hele stad rondlopen. Reageren
Giozio Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ja je moet deze vrij spelen, vanaf het begin zijn alleen Broker en Dukes vrij met als reden dat er in de andere gebieden terroristen gevaar is. Klopt heb ik ergens gelezen. GR Giozio Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Jup. Vanwege "Terroristisch" gevaar. Maar; Ik had ergens anders gelezen dat je vanaf het begin al in alle delen kon. Conclusie: Ik weet het niet zeker. Ciao Reageren
steintje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik weet niet wanneer welke stadsdelen opengaan maar sommige zijn wel gesloten op het begin volgens mij begin je in broker. Reageren
Biocount Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Je begint in Broker/Dukes en na een aantal missies kan je al Bohan in. Dat is het bovenste en kleinste eiland die op de (website) kaart tezien is. Reageren
philippe58 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je begint in Broker/Dukes en na een aantal missies kan je al Bohan in.Dat is het bovenste en kleinste eiland die op de (website) kaart tezien is. Hoe kom je aan deze info?/Weet je ook meer (waarschijnlijk niet anders had je dat wel geplaatst ) over wat je dan uitspeelt enz..? Reageren
pilot Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je begint in Broker/Dukes en na een aantal missies kan je al Bohan in.Dat is het bovenste en kleinste eiland die op de (website) kaart tezien is. Hoe kom je aan deze info?/Weet je ook meer (waarschijnlijk niet anders had je dat wel geplaatst ) over wat je dan uitspeelt enz..? Dit staat in verschillende previews en in het feitentopic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.