Jump to content

stadsdelen


mattetoet

Recommended Posts

Jup. Vanwege "Terroristisch" gevaar.

Maar; Ik had ergens anders gelezen dat je vanaf het begin al in alle delen kon.

Conclusie: Ik weet het niet zeker.

Ciao :cya:

Alleen nu zeggen ze weer dat het door een storm komt, omdat er daarover een stukje staat op Weazel News. :bonk:

Maar dat geloof ik ook nie echt, want bij bijna elk deel is er wel een storm :ch:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

In vorige delen waren de bruggen afgesloten of als je via de lucht of water ging kregen je 5 sterren wanted level in gta 4 zal het iets anders zijn,

Het begin van de brug is afgesloten met 4 politieautos hier kan je eventueel doorheen rijden met auto of motor,

op het midden van de brug probeert de politie je tegentehouden, en op het eind van de brug staan er vier busjes(trucks van de Politie) met daarvoor een half open stenen muur, met ijzerwerk er bovenop en zodra je daar in de buurt komt word je doodgeschoten[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

In vorige delen waren de bruggen afgesloten of als je via de lucht of water ging kregen je 5 sterren wanted level in gta 4 zal het iets anders zijn,

Het begin van de brug is afgesloten met 4 politieautos hier kan je eventueel doorheen rijden met auto of motor,

op het midden van de brug probeert de politie je tegentehouden, en op het eind van de brug staan er vier busjes(trucks van de Politie) met daarvoor een half open stenen muur, met ijzerwerk er bovenop en zodra je daar in de buurt komt word je doodgeschoten

[/font]

Das een spoiler dacht ik, kan je dat ff in spoiler formaat zetten? Zwart totdat je je muis eroverheen haalt....

Ik had dat niet hoeven te weten en volgens mij is bovenstaande ook de bedoeling. Zo niet zit ik fout en lees ik dit forum gewoon niet meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...