Jump to content

VOERTUIGEN ALLEMAAL HETZELFDE!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb m.b.v. gmi een paar auto's geinstalleerd in gta VC. eerst een toyota supra. nadat ik de toyota had geinstalleerd opende ik het spel en de toyota deed gewoon wat hij moest doen. :klap: toen ben ik meer auto's gaan installeren. ik opende het spel en al mijn net geinstalleerde auto's zagen er hetzelfde uit als die toyota :ch: ... maar de namen zijn wel anders. het spel is orgineel en ik heb gewoon de stappen van gmi gevolgd. :tu: please help!!! _O_

Alpstarr

Bewerkt: door Alpstarr
Geplaatst:

Ik raad je die installer al af, je ziet al dat deze vaak fouten maakt. Ik raad je een handmatige tool aan waarmee je alles zelf moet doen. Het duurt langer, máár het is het waard. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Models ) en dan de gemodde bestanden erin doen. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...