Jump to content

ingame beelden?


dj.tappie

Recommended Posts

Gelekte dingen worden niet geaccepteerd door Rockstar, en mogen dus ook niet op dit forum worden getoond. Jij bedoelt roddels en geruchten. Maar dat zijn geen gelekte zaken, dus die mogen inderdaad wél.

Waarom als ik vragen mag? Wij zijn toch een forum die alles van gta IV willen weten? en dan worden dit soort dingen zelf weggegooit door het forum. het is wel rockstar die die filmpjes zelf laat uitlekken.

Simpel. Wij heb de zijn een officieële fansite en hebben goede banden met rockstar. Omdat we deze band natuurlijk graag willen behouden is het logisch dat we geen gelekte dingen hier gaan plaatsen. Rockstar heeft bijvoorbeeld zelf verzocht aan "gtaforum.nl" om de gelekte screens van de map hier niet te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

de geene hierboven ik ben het eens.

Dit forum is juist gemaakt voor gta 4. dus waarom zouden we deze beelden weg doen. die beelden zijn juist de dingen waar een echte gta fan van houdt :eten::eten::eten::eten:

Maar het is niet alleen IKE IKE IKE en de rest kan STIKKEN! Nee, het gaat erom dat GTAForum geen uitgelekte beelden toestaat. Dit doen ze uit respect zoals Penny al zei. Wat heb je liever? Wat beelden, of een Rockstar die over de zeik is? Dat kan toedoen dat wij geen informatie meer krijgen….

Link to comment
Delen op andere websites

de geene hierboven ik ben het eens.

Dit forum is juist gemaakt voor gta 4. dus waarom zouden we deze beelden weg doen. die beelden zijn juist de dingen waar een echte gta fan van houdt :eten::eten::eten::eten:

Maar het is niet alleen IKE IKE IKE en de rest kan STIKKEN! Nee, het gaat erom dat GTAForum geen uitgelekte beelden toestaat. Dit doen ze uit respect zoals Penny al zei. Wat heb je liever? Wat beelden, of een Rockstar die over de zeik is? Dat kan toedoen dat wij geen informatie meer krijgen….

Wat je nu zegt is onzin.. enigste wat uniek was dat was 1 screenshot.

Voor de rest komt alle info van andere websites en bladen.

(met alle respect voor gtaforum.nl)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet.

Maar ik wil het liever zelf ontdekken als ik het spel heb dan dat ik ze op Youtube zie :puh:

Maar nog 7 dagen en misschien heb je dadelijk wel beelden ervan.

RoMaL

Helemaal met je eens ;) Allee nog 7 DAGEN wachten je wilt toch wel liever alles ZELF ontdekken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...