Earth Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik ga hier mijn Sigantures plaatsten, ben nog een beginner (doe het nu één maand), en ben nog maar 14. Ik maak vooral spelers, wil je iets? Vraag het gewoon. EDIT: Ik ben nog hard aan het oefenen met effecten op de Render. Heeft iemand nog een mooie Texture? Reageren
Hackman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ze zijn mooi alleen bij allebei mis ik effecten... Je wilt nu graag effecten in de render maar er zijn ook nog effecten in de tekst... Tekst is niet klaar naar een verloop en een Drop Shadow... Je kunt er ook nog een Outerglow om heen gooien dat wil (soms, niet altijd) ook nog wel mooi lijken... Wat me ook opviel aan de witte border van de eerste sig is dat hij rechts dikker is dan links... Dat lijkt een beetje bizar... Ook mis ik rechtboven één (of meer) zwarte pixel bij de border... Dat is ook zo bij de 2de... Misschien (is een tip) kun je tussen de zwarte en de witte border een beetje lichtgrijze border maken van 1 pixel dan lijkt net of je sig naar voren komt en dat is mooi in de meeste gevallen... Wat me daarna ook nog opviel is dat bij de 2de sig de herhaling over de render gaat met name bij het gezicht... (Nog even gekeken, alleen maar bij het gezicht) Verder vind ik ze allebei erg mooi... Wat betreft je leeftijd... Je bent 14 en je denkt dat je daarom niet goede sigs kan maken maar kijk maar naar mijn leeftijd op mijn profiel... Ik heb hem laten raten en de cijfers waren niet onder de 8... Leeftijd maakt helemaal geen verschil... Om te laten weten dat ik je niet zit te neppen, is Hier het topic waar ik hem heb laten raten... Misschien kun je nog wat tuts volgen, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten... Aangezien je op zoek was naar effecten geef ik hem toch... Hier heb je een hele lijst met tuts... Daar staat van alles bij over effecten een mooe borders maken en renders inblenden en auto's tunen wat ik over het algemeen zelf ook heel leuk vind... Dus voor ieder wat wils op die lijst... Verder veel plezier met PS!! Edit: Mijn 700ste post? Vind je hem mooi? Edit: Ook cijfer? Okee, voor de eerste 7, voor de tweede ook 7... Ik vind ook dat ze qua style niet zo veel verschillen daarom twee 7tjes Bewerkt: 21 april 2008 door hackman Reageren
Earth Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ze zijn mooi alleen bij allebei mis ik effecten... Je wilt nu graag effecten in de render maar er zijn ook nog effecten in de tekst... Tekst is niet klaar naar een verloop en een Drop Shadow... Je kunt er ook nog een Outerglow om heen gooien dat wil (soms, niet altijd) ook nog wel mooi lijken... Wat me ook opviel aan de witte border van de eerste sig is dat hij rechts dikker is dan links... Dat lijkt een beetje bizar... Ook mis ik rechtboven één (of meer) zwarte pixel bij de border... Dat is ook zo bij de 2de... Misschien (is een tip) kun je tussen de zwarte en de witte border een beetje lichtgrijze border maken van 1 pixel dan lijkt net of je sig naar voren komt en dat is mooi in de meeste gevallen... Wat me daarna ook nog opviel is dat bij de 2de sig de herhaling over de render gaat met name bij het gezicht... (Nog even gekeken, alleen maar bij het gezicht) Verder vind ik ze allebei erg mooi... Wat betreft je leeftijd... Je bent 14 en je denkt dat je daarom niet goede sigs kan maken maar kijk maar naar mijn leeftijd op mijn profiel... Ik heb hem laten raten en de cijfers waren niet onder de 8... Leeftijd maakt helemaal geen verschil... Om te laten weten dat ik je niet zit te neppen, is Hier het topic waar ik hem heb laten raten... Misschien kun je nog wat tuts volgen, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten... Aangezien je op zoek was naar effecten geef ik hem toch... Hier heb je een hele lijst met tuts... Daar staat van alles bij over effecten een mooe borders maken en renders inblenden en auto's tunen wat ik over het algemeen zelf ook heel leuk vind... Dus voor ieder wat wils op die lijst... Verder veel plezier met PS!!Edit: Mijn 700ste post? Vind je hem mooi? Zo dan, een hele lap tekst. Bedankt voor de opbouwende kritiek/informatie. EDIT: Je kan ook me Signatures Raten. Bewerkt: 21 april 2008 door Melviin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.