Jump to content

Mod om ontbrekende USJ, HP en Rampages te zoeken.


Hanni

Recommended Posts

Titel zegt vrijwel alles denk ik. Is er een mod die ik kan installeren om mijn ontbrekende Rampages, Unique Stunt Jumps en Hidden Packages te vinden?

En als ik die dan gebruik loop ik dan het risico om het spel niet voor de 100% uit te spelen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kunnen we je niet helpen met de USB's. Gebruik daarvoor ==> deze <== plattegrond (printen en afvinken). De Hidden Packages en de Rampages staan wél in een klein programmaatje en die kun je downloaden: GTAPackages V.02A

Dit heeft geen enkel nadelig effect op een eventuele 100%

Edit @Joppie: SAMA is uitsluitend te gebruiken voor San Andreas, dit was een Vice City vraag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kunnen we je niet helpen met de USB's. Gebruik daarvoor ==> deze <== plattegrond (printen en afvinken). De Hidden Packages en de Rampages staan wél in een klein programmaatje en die kun je downloaden: GTAPackages V.02A

Dit heeft geen enkel nadelig effect op een eventuele 100%

Edit @Joppie: SAMA is uitsluitend te gebruiken voor San Andreas, dit was een Vice City vraag :puh:

Zo, da's handig. Bedankt.

Het lastige bij sommige van m'n USB is dat je zo wel het vertraagde beeld krijgt voor een USB maar als ik dan eenmaal geland ben blijft het spel zo in slomo afspelen en krijg ik ook niet de boodschap dat ik de USB heb voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Unique Stunt Jumps is er ook een tool, genaamd UniqueCall. Download het programma vanaf de site, maak een back-up van je originele main.scm en plaats vervolgens alle bestanden van het programma (m.u.v. de readme) in je 'data' map. Start het spel, laad je savegame en je krijgt te zien welke jumps je moet nog voltooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Unique Stunt Jumps is er ook een tool, genaamd UniqueCall. Download het programma vanaf de site, maak een back-up van je originele main.scm en plaats vervolgens alle bestanden van het programma (m.u.v. de readme) in je 'data' map. Start het spel, laad je savegame en je krijgt te zien welke jumps je moet nog voltooien.

Thanks :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...