Jump to content

zeldsame sandking


claud

Recommended Posts

ik heb een sandking gespawned met de carspawner en de sandking heeft altijd waar die ook is zelfs op zijn vaste plaats monstertruck wielen en dat dieng staat fucking hoog

ik doe het op de laptop dus ik weet eigenlijk niet hoe ik het spel moet vastleggen voor de screen

Link to comment
Delen op andere websites

De sandking spawnt aleen bij die schotel, maar zo ver ik weet heeft ie geen monstertruckwielen.

Heb je hem en keer gemod?

Anders weet ik het ook niet.

@ hieronder: jeetjuh! :{ dat had ik eerder vandaag ook al...

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

De sandking spawnt aleen bij die schotel, maar zo ver ik weet heeft ie geen monstertruckwielen.

Heb je hem en keer gemod?

Anders weet ik het ook niet.

Hij heeft het niet over San Andreas, maar over Vice City :Y

Ik snap niet precies wat je bedoelt Claud, maar ik neem aan dat je met dat 'fcking hoge' ding; "deze Sandking" bedoelt.

Indien de jouwe speciaal is, of in dit geval "fkcing" hoog, kun je met de knop print screen een screencap nemen van het spel. Simpelweg op de knop drukken en vervolgens het programma 'paint' openen. Nu klik je op bewerken, en vervolgens op plakken, waarna je de screen kunt opslaan en uploaden naar dit topic. Uploaden doe je via Imageshack.us. Klik op bladeren, kies de screen, en klik op openen. Vervolgens klik je op Host It, waarna de screen binnen enkele tellen is geüpload. Wanneer de pagina opnieuw laad, kies je de onderste link, die je naar dit topic kopieerd. Met de rte-image-button.png-knop, kun je er een zichtbaar plaatje van maken.

Bij een laptop werkt dit als ik het goed heb op dezelfde manier als op de pc.

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

De sandking spawnt aleen bij die schotel, maar zo ver ik weet heeft ie geen monstertruckwielen.

Heb je hem en keer gemod?

Anders weet ik het ook niet.

Hij heeft het niet over San Andreas, maar over Vice City :Y

Ik snap niet precies wat je bedoelt Claud, maar ik neem aan dat je met dat 'fcking hoge' ding; "deze Sandking" bedoelt.

Indien de jouwe speciaal is, of in dit geval "fkcing" hoog, kun je met de knop print screen een screencap nemen van het spel. Simpelweg op de knop drukken en vervolgens het programma 'paint' openen. Nu klik je op bewerken, en vervolgens op plakken, waarna je de screen kunt opslaan en uploaden naar dit topic. Uploaden doe je via Imageshack.us. Klik op bladeren, kies de screen, en klik op openen. Vervolgens klik je op Host It, waarna de screen binnen enkele tellen is geüpload. Wanneer de pagina opnieuw laad, kies je de onderste link, die je naar dit topic kopieerd. Met de rte-image-button.png-knop, kun je er een zichtbaar plaatje van maken.

Bij een laptop werkt dit als ik het goed heb op dezelfde manier als op de pc.

Succes

hoe kan ik er een dinges van maken een bitmap

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Vista hebt kun je dat instellen waarin je het opslaat, ik weet niet als dit ok zo is bij XP.

Dit is bij XP inderdaad hetzelfde principe. Evenals (bijna alle) vorige windows-edities :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Vista hebt kun je dat instellen waarin je het opslaat, ik weet niet als dit ok zo is bij XP.

Dit is bij XP inderdaad hetzelfde principe. Evenals (bijna alle) vorige windows-edities :puh:

hey ik plaats maar geen plaatje dat vind ik geen goed idee

ik heb een sabre die kan lowriden en een sabre turbo met cuban hermes uitlaten en dit is te doen met de speciale trainer van www.gtagarage.com die is simpel je kan alle auto's veranderen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...