Jump to content

Naam van de echte auto in mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een vraag. Als je een mod download die gemaakt is door iemand anders kan je dan de naam van de auto in het spel zetten (bijvoorbeeld: BMW 6-serie.)? Dus als het ware als je in stapt dan krijg je er een naam onder.

Kan dat? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt! _O_:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi,

ik heb een vraag. Als je een mod download die gemaakt is door iemand anders kan je dan de naam van de auto in het spel zetten (bijvoorbeeld: BMW 6-serie.)? Dus als het ware als je in stapt dan krijg je er een naam onder.

Kan dat? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt! _O_:cya:

Dat kan inderdaad :Y

Hiervoor gebruik je de GXT-Editor. Het werkt relatief eenvoudig:

• Je opent 'American.txd'.
  • Vervolgens klik je op 'search' -» 'Find Value..'
  • Nu typ je een bepaalde naam in bijvoorbeeld; Washington
  • De naam van de auto 'Washington' verschijnt nu in beeld, en is heel eenvoudig aan te passen, door deze simpelweg te veranderen van naam.
  • Wanneer je de naam van de auto hebt veranderd, kun je een volgende naam zoeken via de bovenstaande manier.
  • Ben je klaar, dan klik je op Save, en kun je het spel mét de aangepaste namen gelijk spelen ^_^

Zorg wel dat je een back-up maakt vantevore :tu:

Succes! :cya:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
bij mij staat er:

rune time error '6' :

overflow

weet iemand wat het probleem dan is?

Wanneer krijg je dat bericht precies te zien?

probleem opgelost maar als ik entry wil re-namen dan staat er net een code bijvoorbeel ''E7E843FF''

maar hoe kan ik de naam veranderen? :?

Bewerkt: door kamranoi

1.ik wil infernus re-namen.

1yoo51.jpg

2.ik weet niet hoe het moet want er staat een soort code.

jh699x.jpg

3.wat moet ik met dit:

35kv1pk.jpg

stuur me een pm als iemand het antwoord heeft

Bewerkt: door kamranoi
Geplaatst:

Ik post wel gewoon in dit topic, zodat anderen er ook nog wat aan hebben en dat het zichbaar is dat je vraag beantwoord is. Ten eerste je probleem met 'rename': Je moet helemaal niet naar rename gaan. Die 'code' is volgens mij het adres in het geheugen waar die naam opgeslagen is. Dit moet je helemaal niet hernoemen. Als je een bepaalde tekst klikt, zie je dat deze ook in het rechterscherm verschijnt. In het rechterscherm kun je gewoon typen en de naam wijzigen. Je moet dus helemaal niks met de Rename knop. Dan die twee bestandjes: daar hoef je helemaal niks mee. Dit zijn bestanden die sagxtedit.exe gebruikt en bepaalde informatie uit haalt. Ik neem aan dat font1.cmp de fonts (=lettertypen) bevat die het programma gebruikt en dat ansi.cmp iets te maken heeft met dit. Je moet de bestandjes gewoon laten staan en er niks mee doen.

• 11 maanden later...
Geplaatst:
Ik post wel gewoon in dit topic, zodat anderen er ook nog wat aan hebben en dat het zichbaar is dat je vraag beantwoord is. Ten eerste je probleem met 'rename': Je moet helemaal niet naar rename gaan. Die 'code' is volgens mij het adres in het geheugen waar die naam opgeslagen is. Dit moet je helemaal niet hernoemen. Als je een bepaalde tekst klikt, zie je dat deze ook in het rechterscherm verschijnt. In het rechterscherm kun je gewoon typen en de naam wijzigen. Je moet dus helemaal niks met de Rename knop. Dan die twee bestandjes: daar hoef je helemaal niks mee. Dit zijn bestanden die sagxtedit.exe gebruikt en bepaalde informatie uit haalt. Ik neem aan dat font1.cmp de fonts (=lettertypen) bevat die het programma gebruikt en dat ansi.cmp iets te maken heeft met dit. Je moet de bestandjes gewoon laten staan en er niks mee doen.

Ik heb per ongeluk de entry van de cheetah verandert in ferrari en ik heb nu als ik american.gxt wil openen zegt het programma ''enter name ''ferrari'' has the same hash as one of the other entries in this table''. Ik heb van frustratie gta opnieuw geïnstalleerd, maar niks hielp! hebben jullie misschien een back-up, want ik had zelf al een back-up van american.gxt maar dat helpt niks.

Ik heb per ongeluk de entry van de cheetah verandert in ferrari en ik heb nu als ik american.gxt wil openen zegt het programma ''enter name ''ferrari'' has the same hash as one of the other entries in this table''. Ik heb van frustratie gta opnieuw geïnstalleerd, maar niks hielp! hebben jullie misschien een back-up, want ik had zelf al een back-up van american.gxt maar dat helpt niks.

Ik kan dus american.gxt niet meer in en wat ik nog irritanter vind is dat als ik noobmode start en ik ga naar cheetah heeft het geen naam meer en als je erin stapt zie je ook geen naam rechtsonder.

Ik hoop dus dat jullie misschien weten wat ik moet doen.

Alvast bedankt! :tu:

PS: kunnen jullie mij misschien even een goeie american.gxt geven, want misschien is die van mij wel fout

Bewerkt: door Bloodz & Cripz member

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...