Jump to content

Lock on

Abnormaal

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik maak me grote zorgen over lock on in multiplayer. Dit lijkt me dus niks. Is er dan echt geen optie om dit af te zetten, weet iemand hier wat van?

En als je dit zo leest:

"After giving myself a chance to observe and take in as much as I could, I began to work on the controls. At first I was struggling, particularly with free-aim, which - as some may have already read - is achieved by half holding in (what a horrible way to explain that, but that’s how it was presented to me, and that’s how you shall have it) the left trigger." (spong

De linker trigger half inhouden voor free aim??? Dit ziet er niet goed uit als je het mij vraagt. Ze hadden gewoon zoals Saints Row moeten doen...

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste maak ik me over andere dingen wel zorgen..

Maar we hebben het zelf nog niet eens gespeeld. Dus het is afwachten tot de 29e

Misschien is het juist wel super, of niet natuurlijk weet jij veel.

Als het wel zo zou zijn is daar niks aan te doen, misschien even wennen maar ach dat overleven we ook wel weer.

tenzij je motorisch gestoord bent natuurlijk! :bonk:

En hoort dit niet ergens anders thuis???

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:

Er wordt beweerd dat de besturing verre van optimaal is, maar wel degelijk een verbetering t.o.v. de vorige GTA-delen.

Geplaatst:

De host heeft ook de mogelijkheid om auto aim aan of uit te zetten... alsof lock on nog niet genoeg is? :)

We zullen inderdaad zien hoe het speelt. Al heb ik zo'n voorgevoel dat lock on niet echt mijn ding is, zeker niet voor multiplayer. Na Saints Row gespeeld te hebben weet ik dat het ook anders kan. Maar we kunnen alleen maar afwachten en zien wat het geeft.

Geplaatst:
Er wordt beweerd dat de besturing verre van optimaal is, maar wel degelijk een verbetering t.o.v. de vorige GTA-delen.

Besturing kan nooit optimaal zijn :duh:

Wat voor jou optimaal is kan ik wel heel vervelend vinden en andersom.

Daarom hebben ze er voor ieder wat wils van gemaakt zodat iedereen en mee overweg kan....

En deze besturing is beter als die van SA dus best wel goed _O_:tu:

Geplaatst:

Nou en daarom zie ik verder geen problemen met de bestuuring!

En daar komt bij dat de game bijna overal een 10 krijgt waar het ook maar een 10 kan krijgen!

Let op deze game gaat je echt niet teleurstellen!!!

Geplaatst:

Mja dat systeem met auto-lock heb ik nooit optimaal gevonden. Ik speel de inferieure console-versie tot het spel op de PC komt, zodat ik online iedereen weer lekker met de muis-toetsenbord combinatie kan pwnz0ren. Zoals het hoort.

Geplaatst:

Waarom maakt iedereen zich zorgen over GTA IV.

Wachten tot 29 april. Lijkt me beter. Dan kan je het zelf ontdekken.

GR Giozo

Geplaatst:

maaak je hier niet te druk om, die trigger half inhouden kan makkelijk. niet teveel zeuren. en je gebruikt grootste gedeelte toch auto-aim lijkt me

Geplaatst: (bewerkt)

Het ziet er naar uit dat je toch lock on kan uitzetten, dat wordt er ook bedoelt met auto aim. (wat anders? lock on = auto aim)

Een heel uitgebreide preview over de controls vind je hier: palgn

Dus de host heeft gewoon de keuze om het aan of uit te zetten. :tu:

Bewerkt: door Abnormaal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...