Jump to content

Psp vs Psp slim n' lite.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een psp. zo een oude dikke maar die ik kapot gegaan. hij is niet meer te repareren dus ik ga een nieuwe kopen een slim n' lite maar nu komt mijn vraag. wat zijn de vershrillen?

En dan bedoel ik ook alle vershrillen in tegenstelling tot de oude psp.

is ie echt dunner?

is ie echt lichter?

is de oplaadtijd minder lang en gaat de batterij 2x zo lang mee?

en dat soort vragen? kan iemand ze missrien beandwoorden?

Rinaldo :cya::cya:

Geplaatst:

Je geeft eigenlijk al de antwoorden op je eigen vragen. De PSP Lite is inderdaad dunner, lichter en het heeft minder lange laadtijden. Echter heeft de PSP Lite wel een minder krachtige batterij, maar daar staat dan weer tegenover dat hij minder verbruikt. Tevens heb ik gehoord dat de kleuren er op de Lite wat beter uitzien, al heb ik hier zelf nog niet over kunnen oordelen. Eventueel kun je nog even op de plaatjes van deze pagina kijken waar je de verschillen tussen beide versies ziet.

Natuurlijk zijn er ook wel kleine minpuntjes, zo moet je de UMD zelf openen en kan dit niet meer zoals vanouds middels een schuifknopje. Hetzelfde geldt voor enkele andere klepjes, het voelt allemaal net wat zwakker aan. Op zich geen grote hinderpunten, maar beide niet echt volmaakt uitgewerkt.

Ondanks alle verbeterpunten blijf ik toch fan van de normale PSP, aangezien deze in mijn ogen veel en veel beter in je hand ligt. Hij mag dan wel wat zwaarder en groter zijn, maar dat voelt wat mij betreft beter aan dan de lichtere en kleinere Lite versie. Maar goed, dat terzijde. :puh:

Geplaatst:

Zelf heb ik de Lite, hij is inderdaad wat lichter dan de normale wat Mathijs al zei. de knopjes van de Lite zitten niet allemaal steving maar dat is verder ook geen groot probleem.

Geplaatst:

Je kan de nieuwe PSP ook op de televisie aansluiten met een kabeltje, ook erg leuk voor als je geen PS2 hebt. :)

Geplaatst:

Aah. mooi. nu ben ik teminste wijzer.

betere kleuren

minder lang opladen

van psp naar tv.

lichter.

aleen wat lichtere knopjes. maar dat moet denk ik geen problemen opleveren.

maaja ik zou hem toch kopen dit was aleen om de verschillen te weten.

als er nog andere verschillen zijn zou ik die graag willen horen.

anders laat dit topic maar rusten.

Dankje :cya:

rinaldootje :cya:

Geplaatst:

Verder zijn er geen grote verschillen, alleen als je game's op de tv wil spelen heb je nog een andere kabel nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...