Bloodz & Cripz member Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hoi, als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag. Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet. Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben? Alvast bedankt! Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Misschien is je PC er niet snel genoeg voor. Overigens hoort dit bij : 'SA Hardware Problemen'. Bewerkt: 21 april 2008 door DJRobin Reageren
Timske Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hoi,als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag. Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet. Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben? Alvast bedankt! Ik heb ook een laptop en vista erop en mij gaat het sneller dan op de gewone pc met XP.. Mechien zit je pc gewoon kei vol. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat komt omdat die auto waarschijnlijk veel polygons heeft en dat eet fps, het maakt niks uit of je een laptop of pc hebt je hebt gewoon een betere videokaart nodig en meer geheugen Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hoi,als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag. Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet. Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben? Alvast bedankt! Ik heb ook een laptop en vista erop en mij gaat het sneller dan op de gewone pc met XP.. Mechien zit je pc gewoon kei vol. Inderdaad die zit wel helemaal vol misschien is dat het wel. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dat komt omdat die auto waarschijnlijk veel polygons heeft en dat eet fps, het maakt niks uit of je een laptop of pc hebt je hebt gewoon een betere videokaart nodig en meer geheugen Weet jij mischien of iemand anders waar ik kan zien wat voor videokaart ik zelf heb? Reageren
K.O. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Weet jij mischien of iemand anders waar ik kan zien wat voor videokaart ik zelf heb?Je hebt Windows? Ga dan naar Start > Uitvoeren > Typ in 'dxdiag' zonder aanhalingstekens > OK > Tabbblad 'Beeldscherm' > Linksboven staat achter Naam of Chiptype wat voor kaart je hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.