redouan_men Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik heb de spel gekocht en geïnstalleerd maar als ik het opstart is het hele tijd wit en zie de menu beeld heel slecht :S wie kan me helpen ?? alsvast dankuwel groetjes Redouan Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hallo & Welkom op het Forum! Mag ik wat informatie weten over jou PC? (Geheugen, videokaart, processor) Dit kun je vinden door: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje 'DXDIAG' > Kijk bij tabblad Systeem om je processor & geheugen te weten. Bij tabblad beeldscherm vind zie je wat voor type videokaart je hebt. Ik denk dat het aan je videokaart ligt. MVG, Gangsta. Reageren
protection Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Eajh Ik heb dit ook aleen dan alleen als ik sa-mp Wil opsarten ik heb ooit iets gedaan waardoor hij het wel deet meer ik heb geen idee meer en nu heb ik het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.