Vinewood Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 'SpongeBob Squarepants Movie' heeft in een week tijd 100.000 bezoekers naar de bioscoop getrokken. De film over de populaire gele, vierkante spons is te zien in de Amerikaanse en Nederlandse versie. Vooral de laatste trekt veel bezoekers. Nederlandse films krijgen bij 100.000 bezoekers de Gouden Film van het Nederlands Film Festival en het Nederlands Fonds voor de Film. Aangezien dit een Amerikaanse film is zal dat nu niet gebeuren. In de familiefilm probeert SpongeBob samen met zeester Patrick de gestolen kroon van koning Neptunes te heroveren. De twee inwoners van Bikinibroek reizen samen af naar Schelpstad, waar ze zeemonsters en schurken trotseren om het leven van hun opdrachtgever meneer Krabs te redden. De koning heeft Krabs er namelijk van beschuldigd de kroon te hebben gestolen. ik heb hem zelf nog niet gezien het lijkt me wel een leuke film Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 spongebob is vet gek en cool :lol: :lol: en patrick die is nie slim Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Spongebob Rulez! droge humor is echt leuk. Ik ga ook na die film. Reageren
RTS Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ik wil hem zeker nog zien! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ik wil hem zeker nog zien! nee dank je ik verlaag me liever niet tot kleuter, dan wel peuter niveau Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Ik wil hem zeker nog zien! nee dank je ik verlaag me liever niet tot kleuter, dan wel peuter niveau Wat een onzin, je hebt schijnbaar nog niet eens Spongebob gezien. Maar zal wel komen dat het in Duitsland Spongebob Vierkantkauf betekent. :huh: Reageren
Esther Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 hahaha, sponsebob is wel leuk om naar te kijken, wisten jullie dat het in Amerika verboden is om nu sponsebob te kijken? omdat hij in een van de serie aankondigde dat hij homo is... :huh: Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 hahaha, sponsebob is wel leuk om naar te kijken, wisten jullie dat het in Amerika verboden is om nu sponsebob te kijken? omdat hij in een van de serie aankondigde dat hij homo is... :huh: Nou het kan niet gekker worden! Wat maakt het trouwens nou uit dat hij homo is :huh: En al helemaal omdat het een stripfiguur is. Reageren
gangster Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 ja wat maakt dat nou uit <_< p.s. ik heb de film gezien :o best geinig :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 hahaha, sponsebob is wel leuk om naar te kijken, wisten jullie dat het in Amerika verboden is om nu sponsebob te kijken? omdat hij in een van de serie aankondigde dat hij homo is... :huh: Hahaha :lol: , dat meen je niet. Spongebob = homo! Die aflevering wil ik zien. Verder is Spongebob wel lache, vooral doe patrick ster. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 ik heb de film gezien hij ik vond hem redelijk niet bijzonder k mist een beetje de spongebo humor die in de serie er wel is maar dat tie homo is vind k zon gelul srry dat k zeg :huh: Reageren
hey dude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 ik vind het laatste van de film chic met die gitaar dat liedje vervangt 'i wanne rock' dat was ook in vice city dat liedje Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik vind spongebob leuk ik heb de film gezien en het is echt stik lache en die serie dat die homo is <_< laat me niet lachen hahahahahah Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 spongebob is grappig leuk en soms ook spannend lijkt me leuk om naar te kijken grtz dark Reageren
bjorn13 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) vooral GRAPIG met m.r patrick STERRRR hahahahahahha ik vind het de grapigste figuur in spongebob hahahhah die is zooooo erg dom patrick rulezzz Bewerkt: 26 maart 2005 door bjorn12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.