Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: /

Render: /

Animatie: /

Premade: /

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Dit is een afgesproken battle. Ik post mijn signature nu en die van Kloep zal spoedig volgen.

2j3ry2a.jpg

Geplaatst:

Oké, ik begin wel.

Kloep: Mooie signature, leuke brushes gebruikt en de auto's zien er goed uit. Het logo er in is ook een goed idee. Alleen het enigste wat ik nog mis is een naam. Maar ja, dat zou ook bijna niet opvallen :puh:. Cijfer: 8,5

Jay;: Die signature ziet er ook goed uit, Alleen jammer dat hij zo klein is. Je naam is een beetje moeilijk te lezen, maar de renders zijn goed ingeblend. Cijfer: 7

Ik vind ze allebei hardstikke mooi, maar die van Kloep heeft iets meer brushes, en daar hou ik van. Dus stem:

Kloep

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij heb ik de sig van Jay; wel eens eerder gezien met dat vliegtuig :puh:.

Veder vind ik de kleuren erg mooi bij kloep en vind ik bij Jay; het formaat te klein. Overigens vind ik wel dat Kloep erg veel brushes heb gebruikt, misschien iets minder volgende keer.

Stem: Kloep

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Bijde signatures zijn niet voorbeeldig, maar voor beginners vallen ze goed mee.

Laat ik beginnen bij Jay;, je hebt een toffe sig gemaakt, waarin je de sfeer mee krijgt van het vriezen, in een gevaarlijke, koude zone. :7 Het is niet zo een hele mooie sig, met vele effecten, maar het is nogal standaard.

De signature van Kloep is ook mooi, vooral de kleurencombinatie. Het enige spijtige is dat de brushes op de auto's lopen, wat het zeer slordig maakt. Dat had je beter niet gedaan. Verder is deze sig ook nogal standaard.

Allebei nog veel werk voor de boeg, maar jullie maken vorderingen!

Mijn stem gaat naar: Jay;.

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Kloep!

Kloep, 1 punt voor jou erbij, helaas Jay;, 1 punt eraf waardoor je net weer buiten de ranking valt.

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...