Jay; Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Dit is mijn derde signature alweer. Comment's en rate's zijn welkom. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ik houd zelf van vliegtuigen Maarja ff rate Achtergrond: Mwah, had beter gekund. Stijl: Wel mooi. Alleen dat witte bij het begin van die Spitfire vind ik niet echt mooi. Tekst: Lettertype past er goed bij. Kleur ook. cijfer: 8.6/10 Bewerkt: 21 april 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Hackman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Maak je ze nu ook zelf? Dat is leuk dan kan ik jou es even afkraken, muhuhahaa! Laat ik maar beginnen met de render... Er valt (helaas) niks aan op te merken behalve dat de wind naar de verkeerde kant op gaat... het lijkt bij jou alsof het naar links gaat terwijl het naar rechts op moet wijzen... De rest van de sig is ook "Okee" behalve dat de tekst een beetje te simpel is... Tekst met een dorp shadow die trouwens wel mooi is gelukt... Toen ik de sig net zag dacht ik dat jij hem voor ene Jaij; had gemaakt... Het kan aan het font liggen maar misschien ook wel aan mij... De sig in totaal geef ik een 8,5 Edit: En nog succes met PS!! Bewerkt: 21 april 2008 door hackman Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Om eerlijk te zijn is dit een zeer mooie signature, dat vliegtuig is mooi afgewerkt. De achtergrond ziet er ook goed uit. Alleen vind ik dat de achtergrond niet zo bij het vliegtuig zelf past. Dat lettertype is ook mooi gedaan maar ik vind dat het niet zo goed bij de achtergrond past. Verdere minpuntjes heb ik niet te bemerken. Ik zou je een 9/10 geven. Reageren
Jay; Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Bedankt voor de rate's, waardeer ik zeker. Al zijn nog meer rate's altijd welkom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.