Remcogangsta Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hallo GTA Gamers, Ik ben nu bij de Marked Men missie alleen steeds als ik met de auto terug wilt rijden gooit Phil steeds Molotov Cocktails voor m'n auto en explodeerd 'ie steeds ik heb dus tips nodig. Remco Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ga aan de linkerkant van de grote weg rijden met de auto van Phil, dus door het gras heen. Daar zul je geen last hebben van vijanden, in meer missies is deze manier het handigste. Succes met de missie Marked Man. Reageren
Remcogangsta Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ga aan de linkerkant van de grote weg rijden met de auto van Phil, dus door het gras heen. Daar zul je geen last hebben van vijanden, in meer missies is deze manier het handigste. Succes met de missie Marked Man. Bedankt, Remco Edit: Als iemand nog opmerkingen/andere tips heeft post het dan maar! Edit2: Heb hem zojuist gehaald! Bewerkt: 22 april 2008 door Remcogangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.