Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Weer een nieuwe: Rate's, Comment's? Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik kan nou niet zeggen dat ik hem geweldig vind. Maar om je te helpen geef ik een paar tips Om te beginnen zou ik een andere achtergrond kleur gebruiken. Omdat je een man met een geweer op je sig hebt staan, staat een donkere background beter dan een vrolijke lichte. Die lijnen rond je personage zou ik ook anders doen. Als jij je smugde tool pakt en er een beetje overheen begint de smugen ziet het er al leuker uit. En mijn laatste puntje van kritiek is dat je font iets anders moet. Download anders even een grunge font. Ik heb natuurlijk ook nog wel een compliment en dat is het inblenden van je render. Dat het pistool wegvaagd in de background vind ik erg cool. Dus, als je nog de dingen veranderd die ik net noemde kan het een erg leuke signature worden Reageren
Hackman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik heb eigenlijks het gevoel dat al jou'nsigs op elkaar lijken... Ik weet niet of anderen dit ook hebben maar volgens mij is het vrijwel zeker dat jou'n lievelingskleur blauw is... Je gebruikt weer hetzelfde effect op de achtergrond en dezelfde font... De brushes volgens mij ook... Daardoor wordt het raten van jou'n sigs minder leuk voor anderen en als je tips krijgt doe er dan ook wat mee zoals Pennywise ook al heeft gezegd... Reageren
Kloep Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik vind deze iets minder dan je vorige sigs, en zoals eerder gezegd, ze lijken erg op elkaar. Misschien had je de lijnen beter niet door de render kunnen doen. De render ziet er voor de rest wel erg goed uit, vooral dat pistool dat langzaam "verdwijnt". Deze sig geef ik een 6,5/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Na eventjes afwezig te zijn geweest zal ik maar even raten. Deze signature vind ik niet zo gelukt, en ik heb er al beter van jou gezien. Allereerst lopen die brushes in de render, wat niet zo mooi is. Je kon de brushes beter van achter de render laten verschijnen. Zo lijkt het nogal slordig en klopt het niet. Verder is de render misschien ook iets te veel ingeblend, want nu zie ik zelfs bijna geen pistool meer. De achtergrond brushes zijn ook niet zo heel mooi, en nogal saai. Verder kan je misschien eens proberen met C4D's te werken, aangezien je al een tijdje bezig bent met Photoshop moet dat lukken. Zulke tuturials moeten wel op GTAForum te vinden zijn, en anders vind je het wel met Google. Je naam is al beter dan de vorige keren. De tip die ik je gaf om niet je hele naam te schrijven heb je gebruikt, wat zeer goed is! Je hebt een mooie Outer Glow rond de tekst gezet, wat er ook wel bij past, en dat lijntje eronder is eens iets nieuws. De kleur van het lijntje is wel niet zo mooi. Verder is de tekst goed geplaatst, maar de kleur is niet zo goed. Het is iets te fel, donker en scherp. Het font ziet er dan weer goed uit. Een redelijk goede sig, maar jij kan beter. Ik geef je 65%. Ga zo door! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.