BrammeT Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hallo, Vraagje.. kun je ook 2 of meerdere Radiozenders maken/toevoegen? Zo ja.. leg uit! Reageren
Hackman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Volgens mij kun je maar een radiozender hebben... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 JA, je kan er één toevoegen, en ook met je eigen liedjes erbij. Ga naar 'San Andreas User Files', bevind zich in 'Mijn Documenten', en plaats al je muziek in de map 'User Tracks'. GA naar SA, scroll door de zenders en zoek een zender genaamd 'User Track Player'. Ga voor dat je de zender zoekt even naar 'Options -> Audio Options -> User Track Options' en klik op 'Scan User Tracks'. Daarna kun je je muziek luisteren. Reageren
BrammeT Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Dat wist ik .. maar Dus geen 2. Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.