Jump to content

Daan007 vs. Arthis

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Maakt niet uit!

Soort design: Signature

Size design: De gewone maten

Render: Mag

Animatie: Neen

Premade: Ja, mag

Tijd van inlevering: Zo snel als je kunt

Opmerking: Succes!

Geplaatst:

Okee, is goed. De mijne lever ik in na die van jou :)

Alvast succes Arthis! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Okee, jij ook veel succes vriend :)

Arthis

stevengerrardsigcopyfq4.jpg

Daan007 Oude koeien uit de sloot halen :7

streetttsy3.jpg

Let the game begin!

Owja, is er nog een modator aanwezig die zo lief is om de titel te veranderen :7

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst: (bewerkt)

Ok, Ten eerste wil ik zeggen dat ze er allebei echt heel erg goed uit zien. Mijn complimenten daarvoor. :tu:

Om te beginnen bij Arthis: Je render ziet er heel goed uit, ook is het een mooi idee om Gerrard ook nog achter de eerste render tevoorschijn te halen. De blauwe effecten zien er ook fantastisch uit. Deze sig geef ik een 9/10

En dan nu Daan007: Ook deze vind ik er heel erg goed uitzien. Je hebt hele mooie effecten bij de render gebruikt, waardoor je de hele sig wat meer kleur en actie geeft. Links is de sig wel wat leeg maar dat wordt wel opgevuld door de render. Deze sig zal ik een 8,5/10 geven, maar eigenlijk zou ik hem ook wel een 9/10 willen geven, maar dan is er niet echt duidelijk wie er wat mij betreft moet winnen.

Mijn stem gaat dus naar Arthis.

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Ook ik vind de signatures allebei zeer mooi.

De signature van Arthis is mooi gelukt, maar ik vind het idee nogal geripped van Jon-asses. Het kan zijn dat ik er volledig naast zit, maar dit is mijn mening. De effecten zijn mooi gelukt, alleen is er nogal een leegte naast de render. Je hebt de achtergrond nogal snel in elkaar geflutst, lijkt me. En de tekst is ook nogal saai en standaard.

De signature van Daan vind ik ook zeer mooi gelukt, en hier komen de effecten veel mooier en duidelijker over. De kleurencominatie is veel beter gelukt, en de render is redelijk mooi ingeblend.

De tekst is ook nogal standaard, daar kon je misschien iets meer aan doen.

Na even denken gaat mijn stem naar Daan007.

Geplaatst:

Dan heb ik de eer ^_^

Arthis: Het is een beetje leeg. Maar de render en alles zien er top uit! Goede effecten gebruikt en de '2e render' is ook een goed idee!

Rate: 8/10

Daan007: In 1 woord: een prachtige signature! De effecten lopen goed in elkaar over en de render is mooi ingeblend. Alleen het lettertype valt mij een beetje tegen.

Rate: 9,5/10

Vote: Daan007!

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Daan007!

Daan007, 1 punt voor jou! Arthis, helaas 1 punt voor jou eraf..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...