Daan007 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Onderwerp: Maakt niet uit! Soort design: Signature Size design: De gewone maten Render: Mag Animatie: Neen Premade: Ja, mag Tijd van inlevering: Zo snel als je kunt Opmerking: Succes!
Daan007 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Okee, is goed. De mijne lever ik in na die van jou Alvast succes Arthis!
Arthis Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik ben klaar Ik zie die van jou wel komen Heel veel suc6, Daan
Daan007 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Okee, jij ook veel succes vriend Arthis Daan007 Oude koeien uit de sloot halen Let the game begin! Owja, is er nog een modator aanwezig die zo lief is om de titel te veranderen Bewerkt: 22 april 2008 door Daan007
Kloep Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ok, Ten eerste wil ik zeggen dat ze er allebei echt heel erg goed uit zien. Mijn complimenten daarvoor. Om te beginnen bij Arthis: Je render ziet er heel goed uit, ook is het een mooi idee om Gerrard ook nog achter de eerste render tevoorschijn te halen. De blauwe effecten zien er ook fantastisch uit. Deze sig geef ik een 9/10 En dan nu Daan007: Ook deze vind ik er heel erg goed uitzien. Je hebt hele mooie effecten bij de render gebruikt, waardoor je de hele sig wat meer kleur en actie geeft. Links is de sig wel wat leeg maar dat wordt wel opgevuld door de render. Deze sig zal ik een 8,5/10 geven, maar eigenlijk zou ik hem ook wel een 9/10 willen geven, maar dan is er niet echt duidelijk wie er wat mij betreft moet winnen. Mijn stem gaat dus naar Arthis. Bewerkt: 24 april 2008 door Kloep
Hanneswasco Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ook ik vind de signatures allebei zeer mooi. De signature van Arthis is mooi gelukt, maar ik vind het idee nogal geripped van Jon-asses. Het kan zijn dat ik er volledig naast zit, maar dit is mijn mening. De effecten zijn mooi gelukt, alleen is er nogal een leegte naast de render. Je hebt de achtergrond nogal snel in elkaar geflutst, lijkt me. En de tekst is ook nogal saai en standaard. De signature van Daan vind ik ook zeer mooi gelukt, en hier komen de effecten veel mooier en duidelijker over. De kleurencominatie is veel beter gelukt, en de render is redelijk mooi ingeblend. De tekst is ook nogal standaard, daar kon je misschien iets meer aan doen. Na even denken gaat mijn stem naar Daan007.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Dan heb ik de eer Arthis: Het is een beetje leeg. Maar de render en alles zien er top uit! Goede effecten gebruikt en de '2e render' is ook een goed idee! Rate: 8/10 Daan007: In 1 woord: een prachtige signature! De effecten lopen goed in elkaar over en de render is mooi ingeblend. Alleen het lettertype valt mij een beetje tegen. Rate: 9,5/10 Vote: Daan007!
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Battle afgelopen, winnaar Daan007! Daan007, 1 punt voor jou! Arthis, helaas 1 punt voor jou eraf.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts