kamranoi Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 de bestanden gaan wel weg maar komen ook weer terg :-S weet iemand hoe dat komt? want ik heb echt hulp nodig. Reageren
kamranoi Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 oke ik leg het uit voor de mensen die niet wete wat ik bedoel: ik wou mjn wielen verwijderen toen ik dat deed lukte dat, toen ik gta3 met img-tool weer opstarte waren ze weer terug ik kan ze alleen renamen, het is echt irri want ze gaan niet weg en als ze niet weg kunnen blijf mijn text-tool niet werken en blijf er ''over flow'' staan kan iemand me dan hepen pls kamranoi Reageren
K.O. Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Geen idee waar dat door komt, maar een manier om er af te komen is door heel GTA en IMGTool te verwijderen en er vervolgens opnieuw opzetten. Je savegames blijven bewaard dus je kunt gewoon verder waar je gebleven was. Ik begrijp nog niet helemaal waardoor jouw probleem zou kunnen komen, maar dit zou in principe alles moeten oplossen. Reageren
kamranoi Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 1.als ik gta3 opstart (om alle overbodige zooi te vrwijderen en de originele weer plaats) zie ik dit: die rotzooi wil ik vervangen door de originele bestanden omdat ik vaak door de war raak verwijder ik de overbodige zooi en plaat ik die nieuwe. maar j ik heb ze aangevinkt e wil ze vewijderen: dat lukt als ik e't aan laat: maar als ik het afsluit en dan weer start dan zie ik dit: nu zien jullie dat ik het gewoon niet kan verwijderen en ik hoop dat jullie daar een oplossing voor hebben Reageren
K.O. Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Dat is in ieder geval heel duidelijk! Probeer eens om, nadat je de bestanden verwijderd hebt, het archief te herbouwen. Ga naar Commands > Rebuild Archive. Sluit dan af en kijk eens of het helpt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.