Jump to content

help gta img tool verwijderd een paar bestanden niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

de bestanden gaan wel weg maar komen ook weer terg :-S

weet iemand hoe dat komt? want ik heb echt hulp nodig.

Geplaatst:

oke ik leg het uit voor de mensen die niet wete wat ik bedoel:

ik wou mjn wielen verwijderen toen ik dat deed lukte dat, toen ik gta3 met img-tool weer opstarte waren ze weer terug ik kan ze alleen renamen, het is echt irri want ze gaan niet weg en als ze niet weg kunnen blijf mijn text-tool niet werken en blijf er ''over flow'' staan :ch:

kan iemand me dan hepen pls :{

kamranoi

Geplaatst:

Geen idee waar dat door komt, maar een manier om er af te komen is door heel GTA en IMGTool te verwijderen en er vervolgens opnieuw opzetten. Je savegames blijven bewaard dus je kunt gewoon verder waar je gebleven was. Ik begrijp nog niet helemaal waardoor jouw probleem zou kunnen komen, maar dit zou in principe alles moeten oplossen.

Geplaatst:

1.als ik gta3 opstart (om alle overbodige zooi te vrwijderen en de originele weer plaats) zie ik dit:

20sc2hd.jpg

die rotzooi wil ik vervangen door de originele bestanden omdat ik vaak door de war raak verwijder ik de overbodige zooi en plaat ik die nieuwe. maar j ik heb ze aangevinkt e wil ze vewijderen:

ixcjkg.jpg

dat lukt als ik e't aan laat:

168y9hd.jpg

maar als ik het afsluit en dan weer start dan zie ik dit:

1sdtag.jpg

nu zien jullie dat ik het gewoon niet kan verwijderen en ik hoop dat jullie daar een oplossing voor hebben

Geplaatst:

Dat is in ieder geval heel duidelijk! :tu:

Probeer eens om, nadat je de bestanden verwijderd hebt, het archief te herbouwen. Ga naar Commands > Rebuild Archive. Sluit dan af en kijk eens of het helpt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...