rotje333 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hey, Ik heb sinds kort mijn server op een Dedicated Server staan. Maar nu wil ik dat mijn server zich automatisch restart als hij crasht. Heeft iemand hier misschien een script voor ofzo ? Aangezien het echte SAMP forum closed is post ik het hier Alvast bedankt! Reageren
Juwayri Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Draai je de server op Linux of op Windows? Voor Linux kun je hier anti crash vinden: Linux_Server Bewerkt: 22 april 2008 door Juwayri Reageren
Twinsen Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 idd het sa-mp forum is gesloten maar waar haal je die auto restarter vandaan? (dat de server automatisch herstart bedoel je toch?) heb je de (werkende) link voor me? <windows editie> Reageren
watkijkje Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) idd het sa-mp forum is gesloten maar waar haal je die auto restarter vandaan? (dat de server automatisch herstart bedoel je toch?) heb je de (werkende) link voor me? <windows editie> Eh ik zet het wel ff op mn webserver als ik thuis kom Dan post ik hier de link. hier is trouwens een onofficieel samp forum: www.sa-mp.co.uk Bewerkt: 22 april 2008 door watkijkje Reageren
Twinsen Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 idd het sa-mp forum is gesloten maar waar haal je die auto restarter vandaan? (dat de server automatisch herstart bedoel je toch?) heb je de (werkende) link voor me? <windows editie> Eh ik zet het wel ff op mn webserver als ik thuis kom Dan post ik hier de link. hier is trouwens een onofficieel samp forum: www.sa-mp.co.uk thx for the heads up Reageren
Sandra Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 hier is trouwens een onofficieel samp forum:www.sa-mp.co.uk ik kan er niet op komen (ligt aan mijn laptop hoor ) Reageren
Juwayri Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Draai je de server op Linux of op Windows?Voor Linux kun je hier anti crash vinden: Linux_Server En nu ook voor windows : X_restarter.zip En met alle respect voor de maker hiervan maar ik ben de naam vergeten dus als je hem weet zeg het dan aub dan kan ik hem erbij zetten!!! Reageren
Twinsen Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Draai je de server op Linux of op Windows?Voor Linux kun je hier anti crash vinden: Linux_Server En nu ook voor windows : X_restarter.zip En met alle respect voor de maker hiervan maar ik ben de naam vergeten dus als je hem weet zeg het dan aub dan kan ik hem erbij zetten!!! welk command moet je ook al weer invoeren in het systeem? Reageren
Juwayri Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Geen het is gewoon een vervanging van samp-server.exe Reageren
Twinsen Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 werkt beter, nu geen server crash, maar een server restart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.