Jump to content

GTA 4 map


sjaakminaak

Recommended Posts

Ik kon geen (rockstar topic ofzo vinden) dus als u zou willen zou u hem dan even willen laten staan.

Ik heb eens gekeken, naar de kaarten op de Rockstar-site.

Als je op deze site kijkt, zie je als eerst een skyline, waar je op moet klikken om verder te kunnen op de site. Als je kijkt naar deze skyline, zie je op het middelste eiland, aan de rechterkant, een schuine wand, met een gebouw erop. Het lijkt wel een haven.

Als je nu klikt op de skyline, kom je verder op de site. En zie je de plattegrond van bovenaf. Hier kun je op dezelfde plek ook deze schuine wand zien. Als je alles met elkaar vergelijkt, zie je dat het om een aardig kleine map gaat. (in-iedergeval kleiner als GTA:SA.)

Wat vinden jullie hiervan, of is dit ook maar weer onzin.

Iniedergeval werd gezegd dat het een grote map zou worden. (groter als SA)

Dit topic zal vast gesloten worden om de een of andere reden. Maar ik kon geen ander topic vinden. Zou er een ander topic zijn, zou u dit bericht dan daar in willen zetten.

Bij voorbaat dank.

Groet Sjaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bevestigd dat de kaart van GTA IV kleiner is dan die van GTA SA.

Manhattan in GTA IV moet je ongeveer (miss iets breder) vergelijken met de breedte van San Fiero en de hoogte van San Fiero Noord tot aan onder de berg.

csanfierro.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Het is bevestigd dat de kaart van GTA IV kleiner is dan die van GTA SA.

Hallo,

Oh, dan had ik dat fout. Ik had het ergens gelezen, het zal wel van een gebruiker van het forum zijn geweest.

Maar dat doet er niet toe. Op deze manier kun je iniedergeval een inschatting maken van hoe groot de map precies ongeveer is.

Ook omdat daar nog niet naar is gekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zowiezo groter dan vice city (dohh :puh:)

Mischien zit het zo een beetje in tussen san andreas en vice city?

Dat lijkt me dan wel hé :7. Het was al bekend dat de map kleiner zou zijn als SA. Dat stond volgens mij in de nieuws berichten

Het gaat er niet om dat het kleiner is dat GTA SA, maar om de werkelijke grootte. Maar ik zou zeggen elke informatie erbij is welkom.

Maar als jullie daar anders over denken?

Link to comment
Delen op andere websites

de plattegrond zal kleiner zijn maar de bespeelbare oppervlakte zal een stuk groter zijn dan in GTA san andreas, toch als ze alle gebouwen toegankelijk maken. Want dat zeiden ze bij SA ook al, maar die binnenruimtes trokken op niets vond ik, geod dat ze die lege velden en woestijnen hebben achterwege gelaten

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...