Visser23 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hey, Mijn vader is niet echt slim, en ik weet ook neit hoe het moet. Mijn vraag is: Hoe moet ik mijn PS3 op internet aansluiten? Graag alles stap voro stap uitleggen Alvast bedankt! PS: Ik wist niet waar ik moet posten dus deed het hier maar. Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hoe heb je 'm aangesloten. Als je 'm via draadloos internet hebt dan moet je alles doen wat er staat en je moet de sleutel hebben (die krijg je bij je internet abbonement). Als je het via een draad hebt dan moet je niet bij mij zijn. Ik weet daar niks van. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Dat zei ik net, ik weet niet hoe ik hem aan moet sluiten, dus dat heb ik nog niet. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik heb wat van de Playstation site gehaald, de volgende links zijn misschien interessant voor je: Verbinding maken met het internet Een bekabelde verbinding gebruiken Een draadloze verbinding gebruiken De eerste pagina is een soort startpagina die naar andere pagina's leidt waarin de verbinding wordt uitgelegd. De andere twee zijn verbinding met of zonder bedrading. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik wil dus een draadloze verbinding, ik heb alle stappen gevolgd, alleen bij het testen is hij bezig met IP adres ophalen, dit mislukt. Hoe kan het wel goed gaan? Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb daar op mijn psp nu ook opeens last van.. Echt raar vroeger nooit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik krijg van mijn buurman een crossover kabel (ethernet). Dan kan ik hem aansluiten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.