Talietje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ik heb een domeinnaam gekocht op phost. www.tvproductions.be (site is nog niet volledig af he ) En dus ik ga er naartoe maar als ik dan op movies klik is het niet www.tvproductions.be/movies maar gewoon weer www.tvproductions.be en dan zie je links onderaan ook als je over een link gaat dit http://users.fulladsl.be/spb22679/ En bij een andere gekochte domein zie je dat niet dan zie je bv. als je op contact klikt bv. www.dit.be/contact Kan iemand me helpen? Bewerkt: 21 april 2008 door Talietje Reageren
Woetsha Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Dat komt omdat je met frames werkt. Je hosting is niet gekoppeld aan je domeinnaam, maar je verwijst er gewoon naar. Als je nu een hosting en domeinnaam had gekocht bij Phost dan ging het wel. Anders kan je support eens mailen van Phost voor meer info... Je kan misschien via een .htaccess bestand alles doorlinken ofzo... Reageren
Talietje Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) En heb je dan ook een database voor een forum? Als je je host bij phost neemt of mysql of wat is het Bewerkt: 21 april 2008 door Talietje Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 En heb je dan ook een database voor een forum?Als je je host bij phost neemt of mysql of wat is het Bij Phost krijg je bij elk pakket minstens 1 MySQL database. Maar je moet zelf wel beslissen welk pakket je neemt. Hier kan je alle pakketten vergelijken.Het pakket dat je neemt hangt af van wat voor soort website je hebt. Is het een website met alleen maar informatie dan kan je beter een kleine dataverkeer nemen en een kleine schrijfruimte, als je een website hebt met allemaal filmpjes (ong. 10MB) dan moet je al heel wat hoger gaan. Dus zoek het pakket dat het best bij jou website past en anders moet je maar beginnen met het laagste en dan upgraden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.