Jump to content

gta tijden


Gta-Alien

Recommended Posts

Niet echt een duidelijk topic, ja sommige landen krijgen het eerder en sommige later. Volgens mij is hier al een topic over.

srry vergeten de zoekfunctie te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Komt door het tijdsverschil ;) In amerika is het x-aantal uur vroeger, dus ook x-aantal uur eerder 29 april

Fout, in VS loopt de klok 6 uur achter. Ezelsbruggentje, het WTC storte plaatselijke tijd 3 uur ( middag ) in, in de VS was dat 9 uur ( In de ochtend. )

wat boeit het nou als die andere hem nou net 6 uur eerder hebben. erg boeiend he :duh:

Als je het niet boeiend vind kijk je niet in deze topic, en dan post je al helemaal niet :ch:

Bewerkt: door Digi-Djeff
Link to comment
Delen op andere websites

Komt door het tijdsverschil ;) In amerika is het x-aantal uur vroeger, dus ook x-aantal uur eerder 29 april

Fout, in VS loopt de klok 6 uur achter. Ezelsbruggentje, het WTC storte plaatselijke tijd 3 uur ( middag ) in, in de VS was dat 9 uur ( In de ochtend. )

wat boeit het nou als die andere hem nou net 6 uur eerder hebben. erg boeiend he :duh:

Als je het niet boeiend vind kijk je niet in deze topic, en dan post je al helemaal niet :ch:

nou ik vind het nog steeds niet boeiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je online ranking bijhoud kan het voor bepaalde mensen wel boeiend zijn. Maar na een verloop van tijd zal iedereen wel gelijk zijn en zal die 1 tot 12 uur niet uitmaken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik vind het nog steeds niet boeiend.

Spammer :duh: , ga naar het kinderforum, daar kan je een discussie voeren met mensen van jouw leeftijd... Spijt me, maar dat zulke spam mag op dit forum :N

Link to comment
Delen op andere websites

als of jij niet spamt he kerel.

Je spamt ook steintje.. is super irrytand als je elke keer 1 of 2 woorden zegt zonder inhoud.

Als je je post count zo belangrijk vind als je het daar om doet? vraag dan of ze hem op 10.000 ofzo zetten voorje?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...