LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Daar is mij helemaal nog niksvan bekend hoor :O maja het is wel soo!! O0hH Isj eht Wel So00w?? egt waar... Isj eht So00w ?? On-Topic Als het er in zit in de singleplay dan zal het in ieder geval niet in de multiplay zitten. Dan zou jij het in slowmotion zien maar de andere speler niet ??? Dit kan niet... Dus in Multiplayer is het in ieder geval chaotisch en snel Reageren
Houser Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Daar is mij helemaal nog niksvan bekend hoor :O maja het is wel soo!! O0hH Isj eht Wel So00w?? egt waar... Isj eht So00w ?? On-Topic Als het er in zit in de singleplay dan zal het in ieder geval niet in de multiplay zitten. Dan zou jij het in slowmotion zien maar de andere speler niet ??? Dit kan niet... Dus in Multiplayer is het in ieder geval chaotisch en snel Het is zo dat er slowmotion idd in de game zit. Ik heb gelezen dat je slowmotion kan gebruiken als je een moeilijke bocht wilt maken. De Rockstar fans kennen deze functie al van Midnight Club. Of je ook kan schieten (met slowmo) heb ik nergens gezien of gelezen maar het zou wel lachen zijn. De kans dat je gewoon door het gehele spel heen slowmotion kan doen is ZEER klein en On-line is dit GEEN optie. Groetjes, Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Slow Motion wordt alleen gebruikt (zover ik weet) alleen bij bv zware crashes, bij grote explosies van granaten en bij het racen tussen auto's zodat je nauwkeuriger erdoor heen kan racen. Reageren
Alchemy Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 als je de optie aan/uit kunt zetten dan is het wel relax. beetje like Max Payne slomo is wel leuk natuurlijk Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 En de slow motion tijdens de unique jumps zoals we deze al kennen blijft ook leuk...... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 En de slow motion tijdens de unique jumps zoals we deze al kennen blijft ook leuk...... Idd, miss is er ook wel een optie om dat in te schakelen door een knop in te drukken (zoals burnout) Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik hoop wel dat het er in zit!! alleeen dat je zelf kan bepalen of je het gebruikt of niet bij multiplayer hoop ik het niet! Reageren
sanfuck Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik hoop het in iedergeval niet zal het spel alleen maar verkloten, en realisctich is het ook niet Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik hoop het in iedergeval niet zal het spel alleen maar verkloten, en realisctich is het ook niet Vice City is er ook niet minder leuk door geworden....... Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Haha ik heb een jongen in mijn klas die vet sloom is wel handig voor hem. Voor mij hoeft het er niet in komen. GR Giozio Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Waar is de bron dat dat dit erin zit? Ik zou het persoonlijk in de SP (Singeplayer..) wel gaaf vinden. Maar in de MP (Multiplayer..) niet. Ciao Bewerkt: 22 april 2008 door Mematox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.