Fbi-Crew Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 als iemand je slaat komt de politie dan in actie of kijkt tot je hem terug slaat en gaat op jou af Reageren
Little Jacob Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Geen idéé, denk het wel aangezien het spel realistischer word. Mischien moet je even meer informatie zoeken over het politiesysteem. Ik denk dat hier nog niks over bekent is. EDIT: stukje over het politiesysteem gevonden. Het politiesysteem is sterk verbeterd. Het is nu helemaal niet makkelijk om te ontsnappen. De politie geeft niet op, ze blijven zoeken. Toch hoef je geen zorgen maken over het strenge politiesysteem. Tijdens het uitvoeren van missies zitten de politieagenten donuts te eten, zodat je je eigen gang kan gaan. Bron: XGN Bewerkt: 21 april 2008 door Little Jacob Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik hoop dat ook eens andere mensen jou ineens, zonder rede gaan slaan. dat dan de politie achter die man/vrouw aan gaan. als de politie achter iemand aan zit, en je slaat die persoon neer, zou je dan een beloning krijgen in vorm van geld?? Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Het boeit me niet echt maar over iets meer als een week zul je het zien Reageren
Oldskool Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Tijdens missies geen cops? En dat geld was er vroeger altijd wel, good citizen bonus. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Tijdens missies geen cops? En dat geld was er vroeger altijd wel, good citizen bonus. Was inderdaad lachen altijd, hopen zit het er nog in, vast wel! Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik hoop dat ook eens andere mensen jou ineens,zonder rede gaan slaan. dat dan de politie achter die man/vrouw aan gaan. als de politie achter iemand aan zit, en je slaat die persoon neer, zou je dan een beloning krijgen in vorm van geld?? hahaha dat lijkt me echt gruwelijk Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik vind heel kut dat er geen politie tijdens missie komen. Het maakt het wel gemakelijker maar toch? snappen jullie wel? Reageren
steintje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik vind heel kut dat er geen politie tijdens missie komen.Het maakt het wel gemakelijker maar toch? snappen jullie wel? hoe weet jij dat er geen politie in deze missie,s zit. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik vind heel kut dat er geen politie tijdens missie komen.Het maakt het wel gemakelijker maar toch? snappen jullie wel? hoe weet jij dat er geen politie in deze missie,s zit. staat daaar ergens boven en op site's zie je dat ook Reageren
Hayte Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 die site is zwaar ongeloof waardig... je kan je kleren nog wel veranderen, en natuurlijk is er politie tijdens missies... die gasten daar zitten maar wat te lullen... Reageren
Biocount Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Als iemand me aanvalt en er is politie en die doet niks. Dan leg ik hem wel loodje. Mocht de politie die gene wel op pakken dan loop/ren ik gewoon weg Reageren
steintje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik vind heel kut dat er geen politie tijdens missie komen.Het maakt het wel gemakelijker maar toch? snappen jullie wel? hoe weet jij dat er geen politie in deze missie,s zit. staat daaar ergens boven en op site's zie je dat ook wat bedoel je nou weer met staat daar ergens boven? Reageren
Hayte Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 bij dat XGN bericht... Het politiesysteem is sterk verbeterd. Het is nu helemaal niet makkelijk om te ontsnappen. De politie geeft niet op, ze blijven zoeken. Toch hoef je geen zorgen maken over het strenge politiesysteem. Tijdens het uitvoeren van missies zitten de politieagenten donuts te eten, zodat je je eigen gang kan gaan. maar ik kan alvast melden dat dit zwaar fout is, anders zou ik GTA IV niet kopen... de politie is gewoon een van de beste digen van GTA, zonder dat, voelt het gelijk minder echt aan... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Cops maken het spel inderdaad leuk.... Die leveren de leukste achtervolgingen op..... Maar ook de spanning (en soms frustratie) tijdens de missie als je last van de cops hebt hahaha Dan moet je moeite doen om de missie te halen en dat is wel zo leuk. Ik hoop dus dat ik ook in GTA IV gewoon wordt lastig gevallen door de arm der wet tijdens de missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.