Jump to content

Politie Systeem

Recommended Posts

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Valkenburger

4

• Hayte

4

• Shifty_93

4

• LangeDraak

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Wat voor lol is er nog als er geen politie tijdens de missies is? Lijkt me wel... Hoop dat het systeem een beetje in elkaar zit zoals Scarface, dat was wel realistisch.

Geplaatst:

om je vraag te beantwoorden van dat polities niet op andere criminelen afkomen....weet niet of ze er meteen op agkomen, maar je kunt in iedergeval met je telefoon bellen naar de politie en de misdaad melden. als het goed is komen ze dan op je belager af.

lijkt me wel leuk met false meldingen :D ...alleen komen ze dan dnek ik achter jou aan als ze weten dat het niet zo is _O_

Geplaatst:

Politie zal je alleen aanhouden als je een misdaad pleegt waar een politieman/vrouw zicht op heeft. Als er geen politie in de buurt is zullen omstanders het misdrijf wel zien die weer de politie gaat bellen om je alsnog te arresteren.

Dus als je na een misdrijf iemand met een telefoon ziet bellen: of wegrennen of zo snel mogelijk die telefoon uit hij handen beuken en dan denk ik alsnog wegrennen of blijven wachten om dit hetzelfde te doen bij de politie :puh:.

Geplaatst:

het lijkt me wel dat de politie erin blijft tijdens missies. wat is er anders de lol van? en anders hadden ze dat allang wel in een review/preview verteld. ze hebben namelijk missies gedaan

Geplaatst:
om je vraag te beantwoorden van dat polities niet op andere criminelen afkomen....weet niet of ze er meteen op agkomen, maar je kunt in iedergeval met je telefoon bellen naar de politie en de misdaad melden. als het goed is komen ze dan op je belager af.

lijkt me wel leuk met false meldingen :D ...alleen komen ze dan dnek ik achter jou aan als ze weten dat het niet zo is _O_

Weet je dit zeker of is het een gerucht?

Geplaatst:

Weet je dit zeker of is het een gerucht?

ik hoop dat het zeker is . lijkt me vet lollig :eten::dans:

Geplaatst:

zou je ook de brandweer kunnen bellen??

lijkt me lachen, eerst een handgranaat ergens in gooien, en dan de brandweer bellen.

kan je eigenlijk in elk gebouw??

denk et zelf niet, maar zou wel vet zijn..

Geplaatst:

Ook handig als je een brandweerwagen wilt hebben, kan je ze gewoon bestellen :tu:

In andere GTA's zocht je je helemaal het leplazerus :schater:

Geplaatst:
Ook handig als je een brandweerwagen wilt hebben, kan je ze gewoon bestellen :tu:

Of gewoon in het midden van een lange straat gaan staan en dan steeds bellen...

Het is in het begin van de straat.....

Het is het einde van de straat......

en dan maar kijken hoe ze heen en weer scheuren hahahaha

:schater::schater::schater:

Geplaatst:

Haha, prachtig! Ik kan echt niet meer wachten, maar denken jullie dat je de ambulance/politie/brandweer kan bellen?

Geplaatst:

Haha, prachtig! Ik kan echt niet meer wachten, maar denken jullie dat je de ambulance/politie/brandweer kan bellen?

Denk het niet, hoop het wel.

Geplaatst:

lol ik ben benieuwd dat als de politie komt of ze dan nog stted alle mensen omver rijden net als alle andere gta's

en ik zal het wel grappig vinden dat als je een foto van iemand maakt en dat dan in dat systeem zet dat die dan zecht of hij al een strafblad heeft :D

en ook wel handig als je een moelijke mission hebt..dan bel je gewoon de cops en die schieten die gangs aan flarden :dans:

GTA HET KOMT STEEDS DICHTER BIJ!

Geplaatst:
lol ik ben benieuwd dat als de politie komt of ze dan nog stted alle mensen omver rijden net als alle andere gta's

en ik zal het wel grappig vinden dat als je een foto van iemand maakt en dat dan in dat systeem zet dat die dan zecht of hij al een strafblad heeft :D

en ook wel handig als je een moelijke mission hebt..dan bel je gewoon de cops en die schieten die gangs aan flarden :dans:

GTA HET KOMT STEEDS DICHTER BIJ!

Ja, alweer een minuut, van de duizenden.

Geplaatst:

Zonder Cops: Geen Grand Theft Auto IV voor mij!

De Cops zijn gewoon een belangrijk onderdeeld in GTA.

Ciao :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...