loerelau Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je kan in deze screenshot zien hoe het politiesysteem ongeveer werkt, lijkt op dat van scarface op het eerste gezicht. http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/299.jpg Reageren
Romal Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je kan in deze screenshot zien hoe het politiesysteem ongeveer werkt, lijkt op dat van scarface op het eerste gezicht.http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/299.jpg Doet het niet eens. Maar er moeten wel politiemensen zijn tijdens de missies anders pech. Ik koop GTA toch wel. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je kan in deze screenshot zien hoe het politiesysteem ongeveer werkt, lijkt op dat van scarface op het eerste gezicht.http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/299.jpg The page you have requested is not valid. Reageren
gta4 bezitter Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 6 dagen en 7 systeem is f..king erg. 1x schieten en je heb 2 sterren. 1x iemand steken 2 sterren. politieaanrijden 3 sterren\ maximaaal sterren is 7 Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 6 dagen en 7 systeem is f..king erg. 1x schieten en je heb 2 sterren. 1x iemand steken 2 sterren. politieaanrijden 3 sterren\ maximaaal sterren is 7 Zeker omdat je het spel zogenaamd hebt. Bespaar mij en alle anderen jouw leugens! Kom dan eens met bewijzen. Of weet je niet wat dat zijn? Ciao Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 6 dagen en 7 systeem is f..king erg. 1x schieten en je heb 2 sterren. 1x iemand steken 2 sterren. politieaanrijden 3 sterren\ maximaaal sterren is 7 PICS ! Or it did not happen Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 6 dagen en 7 systeem is f..king erg. 1x schieten en je heb 2 sterren. 1x iemand steken 2 sterren. politieaanrijden 3 sterren\ maximaaal sterren is 7 Sooo man!! Dus jij hebt het spel gewoon al!! Zou echt willen dat ik hem al had, jij mazzelaar!! Onwijs cool man!! Echt cool dat je verteld wat er allemaal in het spel gebeurt, echt tof om te horen van iemand die het spel gewoon al heeft!! Je hebt hem zeker uit het magazijn van een winkel ofzo? Nouja lekker boeiend ook hoe je eraan komt, vertel ons meer, please! Kikke man, jij bent echt cool!! Vertel meer!!! *speelt spelletje mee* Reageren
mattetoet Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik hoop dat nadere mensen ook eens jou auto stelen Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 auto's stelen deden ze al in gta 3... nog even terug te gaan naar dat bericht, je kan mensen dus wel slaan met een honkbal knuppel... dat bericht is gewoon nep... waarschijnlijk gemaakt door Fransen... Reageren
laverd3 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. eerst zien, dan geloven... Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Het boeit me niet echt maar over iets meer als een week zul je het zien Ben het helemaal met je eens. Ik vind het altijd leuker om het zelf te ontdekken. GR Giozio Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 en jij denkt echt dat dat mag? dan moet je ze aanklagen, misschien kan je er een flink bedrag voor krijgen, of aan rockstar vertellen, hebben de advocaten daar ook weer wat te doen ^^ Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 en jij denkt echt dat dat mag?dan moet je ze aanklagen, misschien kan je er een flink bedrag voor krijgen, of aan rockstar vertellen, hebben de advocaten daar ook weer wat te doen ^^ Het kan makkelijk hoor. Ik krijg ga het ook vrijdag halen (kan ik in het weekend spelen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.