Jump to content

feiten


samin00

Recommended Posts

hee iedereen over een weekje komt gta iv al uit :dans::dans::dans:

maarre kan iemand misschien nog ff alle feiten voor me op een rij zetten

PS:wil je me aub niet doorsturen naar een ander forum!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moeten we en al die pagina's lezen en daar nog een lijstje van maken en dat gaat niemand doen lijkt mij ^_^

:')

Edit: Tuurlijk is dit een doodlopend topic, jij bent te lui om het allemaal te lezen, maar je verwacht wel dat iemand het allemaal gaat lezen en óók nog een lijstje ervan gaat maken :ch:

Bewerkt: door CreepyKiller NL
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moeten we en al die pagina's lezen en daar nog een lijstje van maken en dat gaat niemand doen lijkt mij ^_^

:')

niet iedereen is zo gemeen als jou :@

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens aan een paar feiten:

Heleboel feiten:

De bruggen in de stad zullen de verschillende stadsdelen Algonquin, Broker en Dukes met elkaar verbinden.

- De game zal geheel Pop-up vrij zijn. Bovendien is de draw-distance meerdere kilometers lang!

- De hoofdpersoon Niko Belic is ongeveer midden 30 en kwam naar Liberty City via een schip.

- Voetgangers zullen niet allemaal op elkaar lijken maar veel verschillende dingen doen. De één zal met tassen met gekochte spullen rondlopen, de ander zal aan het bellen zijn een ander aan het roken. Er is veel variatie.

- Werkzaamheden aan Grand Theft Auto IV begonnen in November 2004, vlak nadat GTA: San Andreas werd gereleased. De game heeft dus ongeveer drie jaar productietijd gehad, als het de release in oktober 2007 haalt.

- Grand Theft Auto op de Playstation 2 waren de games die alles uit de hardware van de Playstation 2 haalde. GTA IV zal het begrip ‘High Definition’ een nieuwe betekenis geven met niet alleen prachtige graphics maar ook de design aspecten zoals sound en het verloop van de missies.

- Rockstar heeft diverse politiemensen en rechercheurs geïnterviewd, om de passende sfeer van New York City over te nemen in GTA IV.

- Bij het wisselen van een stadsdeel zullen er geen laadtijden zijn, zoals bij de eerdere GTA games wel was.

- De maffia zal als één van de gangs in GTA IV meespelen.

- Er zullen geen personages uit eerdere Grand Theft Auto games terugkeren in GTA IV. Volgens Rockstar zouden de meeste al dood zijn of zouden ze niet passen in de stijl van deze nieuwe Grand Theft Auto IV.

- De auto’s in GTA IV zullen er uiteindelijk (grafisch)zo goed uit zien dat ze zelfs in een eigen racegame zouden kunnen meespelen.

- In een demo was te zien dat Niko tegen een voetganger aanliep, die hem vervolgens boos aankeek en hem een duw gaf.

- In GTA IV kun je ook geldautomaten gebruiken.

- Aan de soundtrack wordt momenteel nog hard gewerkt maar volgens Dan Houser zal deze ‘modern’ zijn.

- In het stadsdeel Alonquin zullen de meeste winkels, winkelcentra en toeristen zijn.

- Of het stadsdeel Alderney al vanaf het begin van de game bereikbaar zal zijn is nog onduidelijk.

- De metro die in de trailer te zien was is een reproductie van de ‘Roosevelt Island Tramway’.

BRON : PS3 Only.nl

En toch zou ik gewoon even dat topic doorlezen als je het echt wilt weten, of natuurlijk wachten tot de 29ste.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle feiten is natuurlijk veelste veel werk en bijna niet te doen..

Geen ander forum, maar wel ander topic: officiele feiten thread

dit blijkt een doodlopend topic :S

Hij bedoelt volgens mij die link die jij stuurde, die is doodlopend ^_^

EDIT: laatmaar hij doet het al weer :eten:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Maak jij het dan? :)

Edit: dat was tegen sjaakminaak, niet jacob

Waarom? Hij stelt het voor om het te maken, en dan moet ik het maken.

Waar jullie met al dat verstand soms zitten. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...