-GoldWing- Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hey, kent iemand hier Rob And Big? Het is echt een super serie ik kijk er elke avond naar. Wat vinden jullie? P.S. Ik zou graag willen dat een van jullie een link geeft waar je de online afleveringen kan kijken. Alvast bedankt. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ik heb het een paar keer gezien op MTV maar vond het niet erg leuk. Het leek erg gespeeld. Bewerkt: 21 april 2008 door Daan007 Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 heb het eens op Engelse MTV gezien....hilarisch....BIG die ff alle security guards opzij zet zodat Rob rustig verder kan werken ....of als BIG gaat fietsen om af te vallen en Rob als klein rugzakje precies op zijn rug hangt....ghehe altijd lachen...wel paar mindere afleveringen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.