NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 GTA IV. Ik kan ook niet wachten om met de auto's te gaan crashen. maar wat handig is voor je missies je krijgt een GPS systeem in elke auto, Bij het online gameplay krijgen alleen de cops GPS systeem als je bij de mode gaat spelen Cops And Crooks. Maar wat Vind jij van de GPS systeem? Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Lijkt veel op het systeem met het rode puntje in GTA:SA vind ik. Alleen nu hoef je niet de hele tijd meer op START te klikken om naar die map te gaan. Dus wel leuk, alleen als je het aan EN uit kan zetten. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 tis wel handig. anders rij je ook maar de hele tijd rondjes. zou ook wel vet zijn als niet in elke auto een zit. als je er een met wil dan je dan een andere moet stelen. Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Zit het echt in elke auto? Ik dacht alleen in de duurdere.. wel handig denk ik Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 tis wel handig.anders rij je ook maar de hele tijd rondjes. zou ook wel vet zijn als niet in elke auto een zit. als je er een met wil dan je dan een andere moet stelen. Ja kijk je begint heel arm in het begin natuurlijk maarja . Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 dat beoel k ook Ooh ok. maar toch het zou wel leuker zijn als je bij duurdere auto's GPS krijgt. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 zou ook vet zijn als er dan zo'n stem in zit. *na 300 meter rechts af slaan* maar dat kan je dan natuurlijk ook uit zetten Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik weet niet of dat nou echt zo handig is...eerst zien, dan geloven Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 zou ook vet zijn als er dan zo'n stem in zit.*na 300 meter rechts af slaan* maar dat kan je dan natuurlijk ook uit zetten dat je dan ook zelf kan inspreken Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Da's natuurlijk goed, en handig. Hopelijk kan je die dan ook afzetten. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik vind het een beete TE, maar dat zal wel aan mij liggen. Dat systeem in politie auto's is wel erg leuk.. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 zou ook vet zijn als er dan zo'n stem in zit.*na 300 meter rechts af slaan* maar dat kan je dan natuurlijk ook uit zetten Whahahahah je moet niet denken dat het een tomtom is he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.