laverd3 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Een GPS System lijkt me echt super handig.GR Giozio Lijkt me zwaar irritant als je de hele tijd hoort: turn right after 100 feet ofzo Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. leugenaar Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 en dan weet je natuurlijk niet wat een feet is... ga je weer googlen Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. Kikke! Is dat die jongen die over water kan lopen en vergevorderde plannen heeft om wereldvrede te bereiken? Had inderdaad al gehoord dat ie GTA 4 had. Kom maar los met die gameplay, verbaas me! Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. Leuk voor die jongen. haha het mooie is nog dat je er zelf in gelooft. Reageren
freestyla Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 jongen uit me klas heeft al 3 dagen gta iv in huis hij heeft hem van gameworld in het dorp. echt laggu man, miss upload ik wel gameplay video. Leuk voor die jongen. haha het mooie is nog dat je er zelf in gelooft. hij is dan ook 12 jaar oud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.