IV trailer Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Die hoesjes zijn er om te laten zien dat je bij de winkel in kwestie het spel kan pre-ordenen. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 het hoesje is er ook om er naar te kijken. of boven je bed te hangen. Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 En het is een stuk goedkoper als het spel juist. (zo, k zit nu ongeveer een half uurtje op dit forum en heb nu al 21 posts ) Nou en Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Sorry dat ik dit opeens uit schreeuw maar:Noobs.. Je hebt toch niks aan de hoesje want: Als je hem wilt kopen dan krijg je al een hoesje erbij van de winkel, dus wat is het nut? Ik kreeg hem er gewoon bij en praat niet zo stoer Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) En het is een stuk goedkoper als het spel juist. (zo, k zit nu ongeveer een half uurtje op dit forum en heb nu al 21 posts ) Ja, als je zulke posts, post. Dan kom je ook snel op de 21 posts ja... Verder werd er toch over gesproken dat je Co-op kon ( offline ) op de PS3? Blijkbaar niet, want er staat 1 player op het doosje Bewerkt: 21 april 2008 door Digi-Djeff Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Hoe kom je aan die hoesjes????? bij de grotere winkels kan je GTA IV preorderen en dan krijg je voor 10eu preorder het hoesje al mee bij de release hoeven ze dan alleen het cdtje, map en boekjes erin te doen en dan gaat er 10eu van het bedrag af omdat je dat natuurlijk al heb betaald het is een soort zekerheidje voor de mensen die GTA preordere zo'n winkel is bijvoorbeeld FreeRecordShop......daar heb ik em in iedergeval vandaan Bewerkt: 21 april 2008 door GTA-Larsman Reageren
steintje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 En het is een stuk goedkoper als het spel juist. (zo, k zit nu ongeveer een half uurtje op dit forum en heb nu al 21 posts ) erg boeiend he. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 het hoesje is er ook om er naar te kijken.of boven je bed te hangen. inlijsten xD het is overigens ook beter voor het mileu om één doosje te doen eigenlijk zou je gewoon dat hoesje moeten stelen xD of moet je ook het bonnetje laten zien? Reageren
steintje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 sluit dit topic maar we hebben het hoesje nu wel gezien. Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Nee, het is xbox 360 hoesje moet nog komen Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zijn de hoesjes niet het zelfde? Reageren
Earth Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Haha, alleen het hoesje kopen/maken. Dit wordt zo'n tof spel. Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Kvind het wel een mooi hoesje Reageren
nljesse Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hoe kom je aan die hoesjes????? bij de grotere winkels kan je GTA IV preorderen en dan krijg je voor 10eu preorder het hoesje al mee bij de release hoeven ze dan alleen het cdtje, map en boekjes erin te doen en dan gaat er 10eu van het bedrag af omdat je dat natuurlijk al heb betaald het is een soort zekerheidje voor de mensen die GTA preordere zo'n winkel is bijvoorbeeld FreeRecordShop......daar heb ik em in iedergeval vandaan ik heb hem bij de frs gehaald en kreeg hem er niej bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.