oostzaan Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hoi, Ik wil graag op mijn kamer goede verbinding hebben voor online ps3. Maar mijn router staat beneden en boven heb ik maar 60% Ik wil graag hoger.. In de PU kwam ik dit tegen de zyxel pla400. Er staat: netwerk aanleggen niet nodig! Je hebt overal in huis waar een stopkontact is toegang tot je netwerk,je netwerk is plug and play aan te leggen. De verbinding is snel genoeg voor audio, video en gaming met 1 druk op de knop is je netwerk beveiligt Hier kan je ze kopen: http://www.ciao-shopping.nl/ZyXEL_PLA_400__812975 Zou je hier al een router voor nodig hebben? Of gewoon met je draden. En hoe krijg je dat internet uit je stopcontact in je ps3? Het lijkt me wel chill 100% inme kamer Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hoi, Ik wil graag op mijn kamer goede verbinding hebben voor online ps3. Maar mijn router staat beneden en boven heb ik maar 60% Ik wil graag hoger.. In de PU kwam ik dit tegen de zyxel pla400. Er staat: netwerk aanleggen niet nodig! Je hebt overal in huis waar een stopkontact is toegang tot je netwerk,je netwerk is plug and play aan te leggen. De verbinding is snel genoeg voor audio, video en gaming met 1 druk op de knop is je netwerk beveiligt Hier kan je ze kopen: http://www.ciao-shopping.nl/ZyXEL_PLA_400__812975 Zou je hier al een router voor nodig hebben? Of gewoon met je draden. En hoe krijg je dat internet uit je stopcontact in je ps3? Het lijkt me wel chill 100% inme kamer Als het signaal al geroute is in de ADSL router/modem dan hoeft dat niet meer in dat stopcontact. Er gaat namelijk direct een netwerkkabel in dat apparaat en het apparaat doet niks anders dan het verzenden en ontvangen van gegevens op het lichtnet (stroomnet ook wel benaamd). 't is een zeer handige manier om het kabel probleem op te lossen, aangezien je overal in het huis een stopcontact hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.