Dennizzzz Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Hai, ik wil een eigen radio zender maken met winamp en shoutcast, maar het lukt me maar niet telkens als ik heb geconnect en ik kijk een paar seconden later naar shoutcast staat er: <02/09/05@22:00:50> [yp_add] yp.shoutcast.com gave error (nak) <02/09/05@22:00:50> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 80.61.221.204:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection refused)) M'n firewall staat uit!! iemand die dit weet of er gewoon heel veel verstand van heeft even reactie plaatsten please (BTW ik heb al heel veel sites gezien met hoe het moet maar het lukt me maar niet) Greetzz Dennizzz Reageren
Ken-D Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Als je een router heb moet je even een virtuale poort open zetten. Volens mij moet je ook de Firewall van de Router uitdoen als die aanstaat. Reageren
Sublime Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Port forwarding zou inderdaad dit probleem oplossen. Laat me weten of het helpt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.